Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

2 ildere - 1 kurv

Startet af lille_jill, 19. Januar 2012, kl. 21:51

lille_jill

Normalt har jeg ikke sovesteder stående. Chucky har en tendens til at gå fra buret og direkte hen for at sove videre et andet sted, når jeg forsøger at holde ham vågen. Derfor har kurve, transportkasser, bukser, huler, poser og andre alternative sovesteder været bandlyst igennem længere tid. Men så vandt jeg en hæslig kurv på julefrittevitten. Den kom faktisk herop ved et uheld, men det tog få sekunder og Chucky var forelsket. Det er hans kurv og kun hans. Det er så her, jeg opdagede problemet i at have 2 ildere..










Alt er altid så dejligt fredeligt indtil:










Et billede fra en anden dag, hvor der virkeligt var krise:




Jeg forbander stadig den kurv langt væk. Men nu har Chucky da fundet sit alderdomshjem og heldigvis præsterer han, at se nuttet ud, når han ligger i den  <3

Anne

Jeg synes altså ikek den er grim! Jeg ville ønske jeg havde vundet den! Og Amina er altså lidt en mokke overfor chucky! hun er vist lidt vant til at bestemme alt :P

Amazing Ferret

Jeg ville også godt have vundet den  :D

Dejlige billeder  :D

Shamua

Det er da en lækker kurv :P .. haha! Og stakkels chucky! Du bliver nød til at få en ny hvalp til Amina, så hun har en anden at terrorisere! :P Men de ser nu dejlige ud dine dyr!

Vh. Marianne

Louise V

Hvor er de skønne  :love:
Hihi når lille chucky kan man ikk engang få lidt ro  :P

Miliah

Haha, den er da fin! Stakkels Chucky. Man får lidt ondt af ham når han ligger der og prøver at slappe af!  :P

Julie

Med sådan en overskrift som emnet har, er jeg glad for at det faktisk bare var 2 ildere og en kurv.. :lol: rigtig dejlige billeder!

katja74

Jeg syntes heller ik kurven er grim ;) Og han ser skøøøøn ud i den,,,,,  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

KariN

Det er da en lækker kurv :D Jeg håbede selv på at vinde den :lol:

Chucky er altså bare så skøn :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Herlige billeder.
Men jeg er glad for, at det ikke var mig der havde doneret den "kurv", for så var jeg måske blevet lidt trist over, at den var vundet af en der synes den var skrækkelig grim.
Ann Hillerslev.

Barky

Citat fra: FerretParadise Dato 20. Januar 2012, kl. 09:54
Herlige billeder.
Men jeg er glad for, at det ikke var mig der havde doneret den "kurv", for så var jeg måske blevet lidt trist over, at den var vundet af en der synes den var skrækkelig grim.

Den kunne jo have været doneret af nogen som heller ikke brød sig om den. *G*
Det er da set før... Jeg har ihvertifald engang vundet BRUGTE men vaskede hængekøjer på en udstilling... Hahaha!!

Det er dejligt at se basserne igen Jill.. :D Også selvom du nu er nødt til at acceptere at Chucky har fået sig et sted at sove... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Nanna

Jeg synes nu det er en fin kurv :D Og dejlige billeder.

Jeg kiggede rundt på zooplus i går da jeg alligevel skulle bestille kattegrus, og her er den sat en del ned: http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenbetten_katzenkissen/haeuser_hoehlen/katzenhoehle/36363 - kom sleeet ikke til at bestille den  :fnis:
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Pernille

Det er en udemærket kurv ! .. Har den selv til Seti :-$
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

rikki

Härliga bilder!! :D

Även här hemma bor det en sådan säng.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

lille_jill

^ihh! Din ilder matcher jo totalt godt til pelskanten :D

Tak for kommentarerne :)