Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 gode veninder

Startet af Dark Crystal Ferret, 7. Februar 2012, kl. 14:18

Dark Crystal Ferret

Som nogle måske ved har vi haft problemer med at få Zarfia Kasmina ind i en gruppe. Men nu har Zarfia endelig fundet to piger som hun virkelig elsker at være sammen med.
Jeg fik lidt billeder af de 3 vinder her til morgen mens jeg var ved at gøre hoved rengøring inde i ilder værelset.

3 Gode veninder. Nefretiti Angel - som vi til daglig bare kalder Angel, hendes bofælle og bedste ven Bomuld, og nu den nye slyng veninde Zarfia.


Bomuld og Zarfia Kasmina ligger og putter


Bomuld og Zarfia ville bare sove, men Angel var der bare gang i.. Så fik lidt billeder kun med hende.

Vores smukke angel pige - hun ligner sin far så meget. Det kan ikke beskrives med ord hvor meget det betyder at have noget fra ham hos mig. Og hun ligner vores lille willy dreng (RIP) så enormt meget. Elsker at se hende når hun hoppet hen af gulvet på præcis samme måde som han gjorde.









Det er så dejligt at der er kommet en gruppe der passer til Zarfia. Bomuld og Angel kan også godt lege og hygge med flere af de andre. Men det har bare aldrig gået med Zarfia og de andre - ikke rigtig. Så det skaber så meget harmoni i mit hjerte at der endelig var nogle der kunne knytte bånd med Zarfia - hun fortjener det!  <3

Shamua

Dejlige billeder :love: Hun ligner da også bare Ramses helt vildt på det første billede kun af hende! .. Hun er så fin Maria! .. Synes ikke det er sjovt at hun skal op imod Venus :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Sikke nogle hyggelig billeder af 3 søde piger.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Skønne billleder af nogle skønne totter

KariN

Dejlige billeder af 3 fine piger :D Hvor er det skønt at de kommer så godt ud af det med hinanden :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dark Crystal Ferret

Tusind tak alle sammen  :)

Citat fra: Shamua Dato  7. Februar 2012, kl. 14:41
Dejlige billeder :love: Hun ligner da også bare Ramses helt vildt på det første billede kun af hende! .. Hun er så fin Maria! .. Synes ikke det er sjovt at hun skal op imod Venus :P

Tak :)  Men ja, Angel og Ramses lignede hinanden lige fra starten. Også derfor jeg var spændt på at se hende igen da vi fik tilbudt at få hende tilbage, og hvor meget hun havde ændret sig. Og så elsker jeg hun har den lille tynde maske i ansigtet som hun har, syndes den er sød til hende :fnis:

Citat fra: KariN Dato  7. Februar 2012, kl. 15:00
Dejlige billeder af 3 fine piger :D Hvor er det skønt at de kommer så godt ud af det med hinanden :)

Ja det er altså bare herligt når det begynder at gå op i en højere enhed. Og jeg er glad for at Bomuld og Angel har givet Zarfia en plads. For Zarfia var ved at blive godt skadet af kun at gå sammen med en kat. Hun var begyndt at opføre sig som en kat, og katten som en ilder :S

Dark Crystal Ferret

#6
Vil lige inføje en ting jeg har lagt mærke til med Angel, i forhold til resten af kuldet. Og det er hun ikke har arvet sin mors ømmm.. store mave :-$ :-$ !! Angel ligger på lidt over 700g, hun er meget lille - altså ikke så lang. Og det syndes jeg er lidt pussigt efter som både Mlepomené, Aysiha, Anilla og ja... Ramses, jo ikke er øh.. små omkring maven... eller hvad man nu skal kalde det.
Men Cola flaske genet, det er helt intakt hos Angel også :lol: :lol: (for den skulle self afprøves også hæhæ  :dans:

Maria


mette11

Hvor er de bare dejlige. Og hvor er det dejligt at hun har fået sig to veninder  <3

Louise V

Sikke nogen skønne billeder  :love:
de er alt for dejlige de 3 tøser :)

Julie


Amazing Ferret


Dark Crystal Ferret


AlisVolatPropiis

Ih hvor er du smuk søster!! og dejligt du har fået veninder :D -det har jeg ikke helt, selvom Cosmo er lidt en tøs... :P
Dejlige billeder og hils MariaMor og FarRobert... Også fra madmor og madfar... <3

Dark Crystal Ferret

Ih søs, hvor er det herligt at snakke med dig igen. Ih hvor har jeg savnet dig!!  <3
Og taaark for at du kan lide mine venner. Har du en drenge veninde?? Hvor sejt! Min bedste drenge veninde hedder Tjalfe - han er på mange måder også en tøs! :fnis:
Skulle hilse mange gange tilbage fra Madmor og Madfar og sige de savner dig og dine madforældre rigtig meget <3