Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

3 gode veninder

Startet af Dark Crystal Ferret, 7. Februar 2012, kl. 14:18

AlisVolatPropiis

tror også madmor og madfar savner jer! men vi ses vel på VIF alle sammen? og nogen af os på DIU?....JEG kommer i hvert fald :P søsser....drenge veninder er bedst :P jeg vil ikke håbe du har det godt, for det ved jeg du har ;) Båååååt

Dark Crystal Ferret

Ja, jeg har det rigtig godt. Men det er også fordi jeg har mine veninder hos mig. Gamle søde Bomuld og min nye veninde Zarfia som er rigtig sød og sjov at lege med :dans:
Jeg kommer skam til VIF ja.. Det bliver min første udstilling, så jeg ved ikke hvad der kommer til at ske. Men Tjalfe siger han har prøvet det mange gange, og det er noget med at sove. Og så en mand eller kvinde der kommer og åbner min mund, kigger mig i pelsen og i måsen, og mine øre. Og så kommer jeg ned i buret igen og sove. Jeg ved ikke lige hvad det sjove skal være i at sove så meget.. Men mor siger jeg er så smuk og jeg nok skal komme til at hygge mig. Jeg er også glad for at være tilbage hos Madmor og Madfar. Selvom vores mor - Emma ikke gav mig en særlig kærlig velkomst til at begynde med. Jeg fik et ordenligt velkomst hak i nakken :( Men siden har jeg dog sovet sammen med mor igen, og det var virkelig hyggeligt og meget nostalgisk for mig at ligge op af hende igen, og bare snuse hendes duft til mig <3
Glæder mig til at se dig Søsser - kan næsten ikke vendte nu  :dans:

Båt båt
Angel

Anne

Angel ligner bar William ekstremt meget! hvor er hun smuk!