Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sendte Pmér

Startet af Dark Crystal Ferret, 23. Februar 2012, kl. 12:22

Dark Crystal Ferret

Jeg tænkte på.. Det bliver ved med at irriterer mig at pmér man sender ikke bliver gemt i "sendte beskeder" automatisk. Jeg ved godt der er mulighed for at sætte flueben i gem besked, inden man sender den. Men somme tider glemmer jeg den, og så er det bare forsent.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der godt kunne tænke sig at ens sendte beskeder blev gemt automatisk?? Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at det kunne laves sådan at det ikke var noget du skulle krydse af inden du sendte.

Er der nogen mulighed for det?

Dyrenørden

Jeg synes også det er træls for jeg glemmer det altid!

Malene

Gå ind i Profil > Personlige besked-indstillinger og kryds af ved "Gem som standard en kopi af hver personlig besked i min udbakke."
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Malene Dato 23. Februar 2012, kl. 16:11
Gå ind i Profil > Personlige besked-indstillinger og kryds af ved "Gem som standard en kopi af hver personlig besked i min udbakke."

Åhhh Tusind tak!!! (har den mulighed været der hele tiden?.. syndes ikke jeg har kunnet finde sådan en indstilling før :-$ )

Malene

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 23. Februar 2012, kl. 16:46
Citat fra: Malene Dato 23. Februar 2012, kl. 16:11
Gå ind i Profil > Personlige besked-indstillinger og kryds af ved "Gem som standard en kopi af hver personlig besked i min udbakke."

Åhhh Tusind tak!!! (har den mulighed været der hele tiden?.. syndes ikke jeg har kunnet finde sådan en indstilling før :-$ )
Det var så lidt, og ja, den funktion har altid været der :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Malene Dato 23. Februar 2012, kl. 18:57
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 23. Februar 2012, kl. 16:46
Citat fra: Malene Dato 23. Februar 2012, kl. 16:11
Gå ind i Profil > Personlige besked-indstillinger og kryds af ved "Gem som standard en kopi af hver personlig besked i min udbakke."

Åhhh Tusind tak!!! (har den mulighed været der hele tiden?.. syndes ikke jeg har kunnet finde sådan en indstilling før :-$ )
Det var så lidt, og ja, den funktion har altid været der :)

Hmmm  :-$ :-$