Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferretopia Chatroom

Startet af ArtisticReality, 25. Februar 2013, kl. 18:49

ArtisticReality

Ferretopia Chatroom!

Jeg har tænkt lidt over om det måske ikke kunne være en god ide at adde et chatroom til siden? Så kan administratorerne lave regler til det fx, med at man skal holde kammertonen og den slags. Men jeg synes det er svært at komme folk ved når man ikke kan snakke med dem udover i emner. :P synes bare det kunne være sjovt!  :dans:

Håber det er noget admins vil overveje.
Kram Anne ~  8) xxx
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: ArtisticReality Dato 25. Februar 2013, kl. 18:49
Ferretopia Chatroom!

Jeg har tænkt lidt over om det måske ikke kunne være en god ide at adde et chatroom til siden? Så kan administratorerne lave regler til det fx, med at man skal holde kammertonen og den slags. Men jeg synes det er svært at komme folk ved når man ikke kan snakke med dem udover i emner. :P synes bare det kunne være sjovt!  :dans:

Håber det er noget admins vil overveje.
Kram Anne ~  8) xxx

Vi har haft et chatroom men tror der skete for lidt. Tror mere at folk "kommer hinanden ved" på facebook nu.
Jeg er ikke så aktiv lige pt på grund af baby men har været og tror de fleste af de "gamle" ilderfolk ved hvem heg er. Planlægger at være mere aktiv fremover så du må da gerne finde mig på Face h is det er. Jeg hedder Anna Møller Taasinge

Malene

Vi har haft en chat, men jeg fjernede knappen til den, fordi det ikke blev brugt mere. Men faktisk ligger den der stadig: http://ferretopia.eu/chat/ :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ArtisticReality

Ahhhhh :P Nice! Øv at den ikke blev brugt så meget. Synes ellers det er så hyggeligt.

TUF: Tak fordi du er så åben :) !
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

Anne

Der var lige en periode hvor den blev brugt en del, men så døde den lidt ud.

ArtisticReality

Det lyder ærgeligt :/ Kunne godt tænke mig at snakke mere med folk herinde!
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.