Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

cilleborgs ildere's parringsplaner 2012

Startet af Cille, 14. December 2011, kl. 21:46

Amazing Ferret

Stakkels lille Karisma  :(

Jeg har aldrig oplevet en underlivsbetændelse (7-9-13) og selv jeg kunne se den var gal med hende i dag da jeg lige var på besøg

Barky

Det er jeg ked af at høre Hanne.. Jeg håber at Karisma bliver hurtigt rask!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille

Ja Erika du fik da lov at se hendes klamme dåse og hvad der kommer ud af den...plus hendes klamme lugt...addd hvor hun lugter fælt.

Tak Barky det håber jeg også.... mangler hendes søde lille båtteri

Amazing Ferret

Ja det var ret klamt det der kom ud af hende  :X

dejligste

Åååh nej Hanne det er trist at høre, hader virkelig når de små basser er syge :(

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Cille

Ja det ikke sjovt når de syge, men altid noget at man når at opdage det og de kommer i behandling,inden det måske er for sent.
Det derfor man skal være meget opmærksom på sine tæver og kende dem godt, så du lægger mærke til som tegn på ændringer hos dem.
Og hvis nybegynder kigger med, så det derfor folk tit er efter jer, for det kan gå så gruligt galt, især hvis man ikke har nogen i baghånden som ved lidt om avl og har prøvet lidt af hvert.
Avl er ikke for sjov, og selvom der var debat omkring angora tæver og avl, så har det intet at gøre med underlivs betændelse...det kan alle få

Shamua

Øv altså, stakkels Karisma, håber hun bliver hurtigt frisk igen :( og stakkels dig ...

Vh. Marianne

CMS

Det er jeg rigtig ked af at høre, Hanne! God bedring til din fine pige.
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Det er godt nok super trist at læse dette her. Jeg håber Karisma hurtigt kommer på højkant igen, og rigtig god bedring med hende.
Ann Hillerslev.

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

PiaLyng


Cille

Takker og det håber jeg da også .
Synes altså det hårdt når de ikke er som de plejer at være og man ikke kan forklare dem ,det nok skal blive bedre.
Men jeg har så heller ikke før set så slem en omgang betændelse, så jeg glæder mig godt nok til at få det underliv ud.

Plus jeg glæder mig til få kugler af en han, og det bliver samme dag.
Ja og medusa skal også med ud og steriliseres, så tager lige 3 på en gang.
Overvejer om jeg skal være med for se hvordan karisma ser ud indvendig.
Jeg skal ihvertfald være med til at putte hannen, ellers dør dyrlægens fingre :fnis:

Nanna

Er virkelig ked af det med Karisma :( Det var meget ærgerligt. Men hun skal nok blive god igen, den smukke pige. God bedring med hende, og held og lykke med dem alle tre hos dyrlægen :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Cille

Så er de 3 ordnet og nu kan Karisma så blive helt rask.
Selvom hun er snittet idag var hun allerede meget mere frisk....nu kan hun også gå normalt igen,så det har godt nok trykket i hende det betændelse.
Jeg var så selv til stede med Gaffa, og fik ham med hjem med det samme....da han lige vågnede lidt op altså.
Så dyrlægen slap for at miste nogen fingre :lol:
Plus jeg og Erika fik den fedeste griner over ham da han skulle vågne....vi kunne godt se han begyndte at vågne, men det tog sin tid...så jeg lagde lige et stykke mad hen under hans næse, og så var han jo nødt til at vågne.
Drengen var jo sulten,men havde sit besvær med at fange maden.

SÅ er Rubina så til min overraskelse på vej i løb....og jeg tænker...Hallo damen det var meningen du skulle have været det for længst så Pixel kunne have været på der.
Underlige tæve :fnis:

PiaLyng

^Sikke en åndsvag tæve du har dig ! Dumme dumme Rubina.....!