Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Førstehjælpspakke

Startet af mette11, 1. April 2010, kl. 11:03

mette11

Nu sidder jeg og overvejer at bestille sådan en her: http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FA1050&Category_Code=2Pharmacy  Men jeg er lidt i tvivl om hvad der egentlig er nødvendigt at have...jeg kan godt se det smarte i at have lidt ting med i tilfælde af et uheld, men hvor tit er det også lige at det sker? Mine er aldrig kommet alvorligt til skade, kun et par småsår herhjemme som vi nemt har kunne rense osv. Der er faktisk aldrig sket dem noget, mens vi har været nogen steder henne med dem, så jeg har aldrig haft brug for sådan et sæt her. Det jeg mest tænker er smart fra det sæt er termometeret. Jeg kan også godt se det smarte ved at have sådan et sæt med på fex. en udstilling, hvis der nu skulle ske ens ilder noget. Men igen, så har jeg aldrig oplevet dette.

Så mit spørgsmål er vel egentlig om andre har sådanne ting og om i synes det er en god ide eller ej! Jeg synes selv ideen er god, men tvivler på om jeg nogensinde har brug for det... :S

Amazing Ferret

Jeg synes det er penge ud i luften  :fnis: Som du selv skriver så får man ikke brug for det meste af det