Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Stopper/pause.

Startet af holmer, 8. Juli 2011, kl. 12:24

holmer

Hej alle.
Olsen's ilderopdræt har valgt at holde en længere pause, på ubestemt tid. Grunden til beslutningen er af personlige årsager,da jeg har den fornøjelse at blive far igen. Så vi har valgt at vi vil bruge tiden mere på vores børn.
Muligheden for at anaya og tomsk blir brugt næste år er til stede. Men i første omgang er det vores børn og den lille ny som kommer først.
Det har ikke været en nem beslutning, men vi føler det er den rigtige lige nu.
Dyrene er en stor del af vores liv, og vil stadigvæk være det fremover, men i et begrænset antal jo længere vi kommer frem i tiden.

KariN

Tillykke med den lille der er på vej :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Eeeeej tillykke :dans: Hvor er det dog bare fantastisk med alle de babyer der skal komme til verden for tiden!

Trist i må sætte bero på opdrættet, men dete r jo kun forståeligt med en lille ny!

Barky

Tillykke med den kommende familie forøgelse... Helt forståeligt med opdrættet... ;)

Tror I at I kommer på udstillinger også? eller ryger det også lidt i baggrunden?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

holmer

Citat fra: Barky Dato  8. Juli 2011, kl. 13:07
Tillykke med den kommende familie forøgelse... Helt forståeligt med opdrættet... ;)

Tror I at I kommer på udstillinger også? eller ryger det også lidt i baggrunden?
lige pt har vi ikke afmeldt nogle udstillinger. Men kan ikke udelukke at vi måske ikke tilmelder oz nogle udstillinger lige foreløbig. Det må tiden vise. :-P
Og tusind tak:-D

mette11

Tillykke med den kommende familieforøgelse.  :dans: Jeg synes det er helt forståeligt at i stopper eller holder pause med opdræt lidt tid, for i har da allerede masser at se til og med en baby får i jo endnu mere at se til - på den gode måde!  ;)

holmer

Citat fra: mette11 Dato  8. Juli 2011, kl. 13:33
Tillykke med den kommende familieforøgelse.  :dans: Jeg synes det er helt forståeligt at i stopper eller holder pause med opdræt lidt tid, for i har da allerede masser at se til og med en baby får i jo endnu mere at se til - på den gode måde!  ;)
Ja nemlig. Og det tar meget af ens tid med hvalpe. :-P
Men tør ikke at love at i slipper for oz helt i fremtiden. :-P

AlisVolatPropiis

Stopper og stopper...i omlægger vel bare avlen lidt :P

Tillykke :D

PiaLyng

Tillykke med familieforøgelsen - så det forståeligt nok i holder jer en pause/stopper :)!

Dark Crystal Ferret

Ihhh stort Tillykke med det begge to. Hvor er det herligt at høre i udvider familien igen :love:
Og sikke et baby boom i har fået i år :fnis: Der er godt nok mange på listen efterhånden :fnis:
Men i slipper heller ikke for os, men det ved i jo godt :fnis:
Lyder super hvis i stadig regner med at komme til udstillinger med jeres smukke dyr  :dans: . Men forstår godt i vælger at holde en pause med opdrættet, det forstår jeg bestemt godt hvis i vælger.

holmer

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. Juli 2011, kl. 15:39
Stopper og stopper...i omlægger vel bare avlen lidt :P

Tillykke :D
Det kan der jo være noget om trine :-p

Lena og Peter

Tillykke med den glædelige nyhed...  :)

katja74

Et tillykke her skal du da li ha fra mig.... konen din har fået det på FB  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Eliza

Tillykke  :) Og der skal da altid være plads til at lave sit eget kuld bebser  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_thor

Tillykke med den kommende baby :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred