Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Dark Crystal Ferret Lukker

Startet af Dark Crystal Ferret, 17. Februar 2012, kl. 17:40

Dyrenørden

Citat fra: the bird Dato 15. Maj 2012, kl. 20:17
Erika, nu var det så mig der spørg, og ikke Maria,

jeg er ikke ude på at komme op og tottes med nogen, ville bare gerne finde hoved og hale i hele denne diskussion, som jeg skrev tidligere virker det efterhånden som et hysterisk anfald..

med hensyn til at Maria skrev fra min profil var det som sagt et uheld, hun havde ikke set jeg var logget på og kom derfor til at sende sit svar den vej igen, da hun bagefter opdage det var hun inde og skrive at det var hende, uanset hvordan det blev skrevet så var det nu engang altså et uheld,, den slags kan jo ske,,

Nå den virker hysterisk er det måske fordi mange folk herinde rigtig mange gange har lagt høre til Maria's flæberi og hjulpet hende af med hendes "elskede dyr" for så kort tid efter at opdage hun køber nye! Sku da klart man så bliver en smule sur!

Anne

Nu synes jeg ikke på nogen måde det er ok at sælge sine dyr og derefter søge nye, men når det er sagt så synes jeg måske vi er ved at være så meget i personfnidder at jeg synes det gør lidt ondt at læse tråden.

jeg tror også vi har fået slået fast af de fleste af os ikke synes det er ok at sælge dyr for at købe nye, uanset omstændighedder osv.

Amazing Ferret

Det var ikke længe det holdt  :X :X

Så var det jo rigtig nok at du allerede kiggede på nye dyr da du solgte de andre......argh jeg bliver sq sur nu

Shamua

Hvis det er sandt, så må jeg ærlig talt sige at jeg fler mig snot dum, nogensinde at tro på noget af det hun har sagt...

Vh. Marianne

PiaLyng

Velkommen tilbage til Dark Crystal Ferret....

mette11

Jeg mangler ord  :( :( :( Men kunne fristes til at sige "hvad sagde jeg?"
Det var jo kun et spørgsmål om tid - ganske som forventet. Spørgsmålet er så bare hvor længe det holder denne gang før en ny livskrise opstår og dyrene må sælges igen, for at efter et par måneder blive erstattet af nye dyr IGEN. Mit gæt er max ½ år. Ville virkelig ønske at jeg tog fejl, men det er som om at mønstret bare gentager sig selv gang på gang på gang og jeg ser ingen grund til at dette skulle blive anderledes. Desværre. Jeg bliver simpelthen så ked af det når jeg læser om det her, for det er sgu levende væsner det drejer sig om. Ikke møbler eller andre ting - men LEVENDE, følsomme små væsner med små personligheder som intet har gjort for at fortjene dette.

Stubba

Ej, hvor utroligt. Jeg troede virkelig hun mente det, da hun sagde hun ville stoppe avlet for at fokusere på sin familie.
- hvorfra ved i at hun starter op igen?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

Citat fra facebook. Skrevet i går aftes.

CitatDark Crystal Ferret starter op igen!! Jeg har længe været igang med at få ordnet hjemmesiden, og den er stort set færdig nu :D Vi forvendter vores næste kuld i 2013 - og vi glæder os rigtig meget! Flere oplysninger om det sener.

http://www.facebook.com/pages/Dark-Crystal-Ferret/143266279105636

Stubba

#68
Ah.. Hvorfor kiggede jeg ikke der o.O .. Tak, Mette.

Hvor er det dog utroligt.

Maria, hvis du læser det her. Kan du så ikke komme lidt på banen? Jeg vil gerne hører om dette fra DIN side?
- Hvorfor vælger du at starte op nu?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Citat fra: mette11 Dato 25. Juni 2012, kl. 09:11
Jeg mangler ord  :( :( :( Men kunne fristes til at sige "hvad sagde jeg?"
Det var jo kun et spørgsmål om tid - ganske som forventet. Spørgsmålet er så bare hvor længe det holder denne gang før en ny livskrise opstår og dyrene må sælges igen, for at efter et par måneder blive erstattet af nye dyr IGEN. Mit gæt er max ½ år. Ville virkelig ønske at jeg tog fejl, men det er som om at mønstret bare gentager sig selv gang på gang på gang og jeg ser ingen grund til at dette skulle blive anderledes. Desværre. Jeg bliver simpelthen så ked af det når jeg læser om det her, for det er sgu levende væsner det drejer sig om. Ikke møbler eller andre ting - men LEVENDE, følsomme små væsner med små personligheder som intet har gjort for at fortjene dette.

Desværre havde de fleste af os ret  :(
Allerede da hun solgte dem i februar havde hun udkig på nye dyr.....så det hele har bare været en stor fed løgn  :S

Og ja jeg har virkelig også ondt af disse dyr der skal igennem det....de har virkelig ikke fortjent at ende hos een som er skide ligeglad med sine dyr  :X

ilderhjemmet

jeg er målløs  :X , hvor er din empati for "dine" dyr? Maria - kan du virkelig se dig selv i spejlet hver dag?

Jeg plejer ikke at kommenterer tråde a la den her, men er bare så forarget på dyrenes vegne.

Husk lige - DYR HAR OGSÅ FØLELSER
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Cille

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal skrive noget, det vil jo se lidt ud som hævn fra min tråd og det er det faktisk ikke.
Jeg mener jo det samme som alle andre, men nu håber jeg da bare at de folk der havde lidt sympati tilbage overfor dig ,at de kan se at der måske er en grund til at man indimellem har sagt lidt grimme ting til dig.

Du skrev jeg hader dig, men det har jeg også skrevet før at det gør jeg ikke, du er mig stadig intet sigende....det er dyrene jeg tænker på.
Jeg har faktisk ondt af dig at du ikke kan se problemet i det du har gang i (som vis anden dame), og så har jeg skide ondt af de dyr du har, og dem du jo åbenbart skal ud og købe.
De bliver jo nok på et tidspunkt kastebolde, som alle de andre du har haft :(

Mimse-mia

Pia Lyng - Hvad var det du sagde forleden? og jeg stillede spørgsmålet hvornår skifter hun navn?? *SUK*
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi