Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Stamtavler

Startet af Anne, 8. Juli 2012, kl. 19:35

Anne

Hvordan laver I stamtavler?

Jeg er simpelthen elendig til at få det til at se ordentligt ud, og jeg skal jo altså have dem færdig i printervenlig version inden tirsdag.

HJÆLP inden jeg ender med at hive alt mit hår ud i frustration over at være så elendig til det!

tavlen er halv-lang, hvilket jo er det største problem, så den må nok fylde 2 sider.

Barky

Jeg lavede mine i word... Og på 2 sider med billeder og info, og hvad der ikke var plads til blev linket til på feritage.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Jeg har jo set din :) MEn det blev jeg altså ikke klogere af!

jeg er gået i gang med at skrive alle dyrene ind i excel... så må vi se hvad det fører med sig

Amazing Ferret

Du må godt få en kopi af min  :D

Beate

Spør Ann ;) den vi fik med Linus er utrolig godt lavet
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Eliza

kan desværre ikke hjælpe da jeg også godt vil lære det :) men kan rigtig godt lide den måde CMS har stillet det op på, da det virker meget overskueligt :) mener det var lavet i word, måske hun vil forklare ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Nu har jeg lavet det i excel og så kopieret det over i word. Det er ikke super smukt eller noget, men det er overskueligt nok og fylder 2 sider hvor den ene side er meeps og den anden er lughs og hvalpens egne data står for oven.

Jeg gider nok ikke lave det om nu, men tak for inputsene.

KittAnderson

kunne man ikke måske lave dem i et brainstorm program?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

sitrus

Jeg lager 2 stamtavler. En som jeg kan garantere for innholdet i da jeg har hatt dyrene selv som blir veldig oversiktlig da den ikke går lengre tilbake enn oldeforeldre, og så tar jeg en utskrift fra Feritage i tillegg.