Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Ynglings farve?

Startet af ArtisticReality, 7. Februar 2013, kl. 02:34

ArtisticReality

Iihh så dejligt med så mange svar!  :dans:  <3

Tak for info Katjap :) troede det var noget de i store træk blev født med, ligesom katte.

Jeg fornemmer at der er mange der godt kan lide masker til dem, det er jeg selv ikke så vild med dog, men nu for vi se det bliver jeg måske nok xD Albinoer er helt bestemt specielle, specielt skal jeg lige vænne mig til tanken om deres røde øjne, det er sejt men det skræmmer mig også lidt (vampyre ilder <3 )

Hvad farver er jeres dyr?
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

PiaLyng

Jeg har albino, silver med masser af aftegn, markeret dew, pastel, og vildfarvet

Nanna

Åh, jeg synes det er svært.. For hvis en ilder har store, flotte øjne og et relativt kort, sødt hoved, så er jeg solgt!

Men inden jeg siger farve, så er det angoraer, og enten alm mellem vildtfarvet angora, eller albino angora (men sort angora er også flååååt!) .

Dog elsker jeg også almindelige pasteller (ikke for mørke, ikke for lyse), og mørke vildtfarvede med en klar maske.

Silvere kan jeg bedst lide hvis de har sort næse, og gerne tomte.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

ArtisticReality

#18
PiaLyng: Woah! Det var da en dejlig blanding! DEW - hvad står det for?

Nanna: Heheh! Angora er altså også charmerende, så pjuskede at det gør helt ondt! Jeg har ikke set en silver med sort snude endnu, desværre, eller joo.. men det var mere pigment tror jeg, for den var plettet. Men ja, sort næse er helt klart kønt, kunne jeg forestille mig!
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

Lena og Peter

Vi er helt sikkert mest til Chokolade om det er angora eller korthår gør ikke noget.
Albinoer har fået en helt special plads i vores hjerter.

Ellers synes vi at de fleste farver har noget der gør dem smukke.. Nok derfor vores flok er så forskellige (Vildtfarvet, chokolade, pastell, Laban  :P ,albino nogle med aftegninger)

DEW står for Dark Eyed White

Sølvsten

Jeg kan bedst lide alm. Standard. Men jeg synes de fleste er flotte har det bare lidt stramt med albinoer indtil jeg har haft dem i hænderne, så bliver de af en eller anden grund også smukke

Anne

#21
Jeg synes de fleste farver kan være flotte, men det kommer meget an på deres ansigt for mig (den generelle kropsform har også noget at sige, men farvefordelingen i hovedet og hovedform betyder meget i en ilder synes jeg).


De farver der seriøst kan få mig til at smelte er dem der ligner hende her (min første ilder)



og dem der ligner hende her (nr 2 ilder)


Det er ikke kun fordi det var mine første, jeg synes faktisk jeg var rigtig heldig med dem (også) farvemæssigt.

Amazing Ferret

Lige pt vil jeg sige at min yndlingsfarve er chokolade, specielt hende her  :fnis:

<3 <3 <3


Ellers er det silver angora som ja bare er noget så smukke

Normalt har jeg ikke været til vildtfarvet, men de helt mørke synes jeg er smukke...specielt med maske

SaschaDJensen

1. Chokolade
2. Sort med hvid om næsen
3. Silver
4. Pastel

:)

Minority ferrets

Ja jeg er mest til de helt lyse standarder :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

CMS

Citat fra: Anne Dato  7. Februar 2013, kl. 17:15
De farver der seriøst kan få mig til at smelte er dem der ligner hende her (min første ilder)



Pga. Venus bliver jeg selvfølgelig også mere end blød i knæene over de lyse vildtfarvede (og det er ikke farven men mindet om hende <3 <3 )
Mange hilsner Christina

CMS

Citat fra: Sølvsten Dato  7. Februar 2013, kl. 17:15
Jeg kan bedst lide alm. Standard. Men jeg synes de fleste er flotte har det bare lidt stramt med albinoer indtil jeg har haft dem i hænderne, så bliver de af en eller anden grund også smukke

Tjah...Jaaah - der var i hvert tilfælde "nogen", der forsøgte at charme dig og Max sidst, I var her :P
Mange hilsner Christina

ArtisticReality

Virkelig flotte billeder AmazingFerret og Anne! Og tak fordi i delte :)

Ahh, Dark Eyed White, havde hørt det før, men kunne simpelthen ikke huske hvad det betød. :P

Rigtig fedt med en masse ynglings farver! x)
Adopt the pace of nature, her secret is patience ~ Ralph Waldo Emerson.

Sølvsten

Citat fra: CMS Dato  7. Februar 2013, kl. 18:17
Citat fra: Sølvsten Dato  7. Februar 2013, kl. 17:15
Jeg kan bedst lide alm. Standard. Men jeg synes de fleste er flotte har det bare lidt stramt med albinoer indtil jeg har haft dem i hænderne, så bliver de af en eller anden grund også smukke

Tjah...Jaaah - der var i hvert tilfælde "nogen", der forsøgte at charme dig og Max sidst, I var her :P

Ja det må du nok sige og det lykkedes jo

Kiddo

ja, nu er Ebi, jo min første ilder, men jeg må sige at jeg er total forelsket i hendes farve, hun har bare en perfekt sammensætning (i min verden :P)
hverken for lys eller for mørk...


Your problem is you think your problem is your problem