Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Video-konkurrence

Startet af lille_jill, 1. Maj 2010, kl. 16:11

lille_jill

tillykke til jer begge 2 :) hvis i kan deles om præmierne er det fint, ellers kan jeg godt lave en omafstemning?

Anne

Det behøver du ikke, vi har aftale at Julia får sengen, og jeg får den pose foder der var med til 1 pladsen. Foderposerne til 2 pladsen deler vi. Så om du laver en omafstemning eller ej så deler vi stadig :)

lille_jill

jeg lader jer bare dele :) så er det bare at finde en transport over til dig.. Julia kan jeg nok godt selv klare at finde.

Barky

Jeg er hvor jeg plejer at være... :P

Måske noget transport kan ordnes med Line.. Hun fiser jo til Jylland hele tiden. *G*

Hatten er jeg ligeglad med.. Så den må Anne godt få. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Mette11 skal snart sende noget herover, men jeg ved ikke om hun gider eller om det kan være der.

Shamua

Jeg skal MÅSKE til Sjælland i weekenden, så kan jeg da fragte det til århus?

Vh. Marianne

Shamua


Vh. Marianne

mette11

CitatMette11 skal snart sende noget herover, men jeg ved ikke om hun gider eller om det kan være der.
Det kan der da absolut ikke være tale om!!!  :P :P
Ej selvfølgelig skal jeg nok sende det med...men der går jo længere og længere tid inden jeg får samlet alle dine ting sammen og får dem sendt afsted, når du sådan skal vinde ting og købe ting hele tiden... :fnis:

Tillykke til jer... :)

Anne

Haha Mette, jeg skal nok stoppe nu :) Tusind tak, du er en skat. Jeg går ikke ud fra du vil have nogle af de der små totally ferret poser? for hvis du vil må du gerne få min del som tak for hjælpen, plus hatten.  Ellers må jeg finde på noget andet til dig en andne gang.

Sølvsten

Til lykke til jer begge!!!!

Eliza

Tillykke til jer begge  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  8. Maj 2010, kl. 23:22
Det behøver du ikke, vi har aftale at Julia får sengen, og jeg får den pose foder der var med til 1 pladsen. Foderposerne til 2 pladsen deler vi. Så om du laver en omafstemning eller ej så deler vi stadig :)

Der kan du selv se Anne du vandt foderet, så må ilderen gå til mig

Anne

naharj jeg står først i køen til Zallie!

Barky

Sølvsten - jeg må give Anne ret.. Men du er velkommen på ventelisten til Zallie. *G*
Anne har stået øverst på den i årevis... Kan snart ikke huske hvor lang tid. Hehe
Bla bla bla.... Hilsen Julia