Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Design Konkurrence

Startet af PetPile, 21. Juli 2010, kl. 13:58

PetPile

Design Konkurrence

Jeg blev i foråret på DIU foreslået at lave produkter der knitrer, da ildere elsker dette :ja:

I samarbejde med Ferretopia har jeg i anledningen af dette lavet en konkurrence :love:

Sådan foregår det!
Konkurrencen går ud på at du foreslår en eller flere idéer til legetøj eller tilbehør der knitrer.
Da jeg kun syr, kan det derfor kun være ting indenfor denne kategori 8)

Om det skal være noget helt nyt legetøj eller tilbehør, videreudvikling af noget du i forvejen har set et sted eller videreudvikling af produkter som der i forvejen er på min hjemmeside er helt op til dig ;)

Du behøver ikke at kunne tegne idéen, hvis du bare kan forklare den med ord, men hvis det er en ret kompliceret idé, er tegninger selvfølgelig velkomne :)

Beskriv designet så godt du kan som muligt. Farvevalg, udformning, mål og funktion :P

Hvis du har mange idéer til designs, kan du bare foreslå dem alle.

Hvad får du ud af det?
Du vinder din design idé i udført udgave.

Hvad får jeg ud af det?
Måske et nyt produkt i mit sortiment.

Mulighed for mange vindere
Der vil som udgangspunkt være 1 vinder, men hvis der er mange gode designs, som jeg vil benytte mig af, så vil alle dem der har designet også modtage produktet i udført udgave.

Du kan se de ting jeg syr til ildere her:
www.petpile.dk

Dine forslag sendes til konkurrence@petpile.dk
Skriv Ferretopia Konkurrence i emne-feltet.

Konkurrencen slutter den 30. september.
Vinderen/Vinderene vil blive offentliggjort den 1. oktober.
Da det jo er nogle nye idéer og designs der skal arbejdes med forbeholder jeg mig retten til at bruge hele oktober måned til at lave prototyper, så resultatet forhåbentlig til sidst bliver perfekt. Jeg forventer dog at afsende produktet til vinderen eller vinderene senest 1. november.

Vinder-produktet/produkterne vil også blive præsenteret på Very Important Ferrets udstillingen.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

PetPile

Er der ikke nogen der har lyst til at deltage? :)
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

Robert

Har du da slet ikke fået nogen mails ind?

PetPile

:(

Eller, jeg har fået en fra en der hedder Robert, faktisk, men der stod ikke noget i emnet.
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

AlisVolatPropiis

Jo jo rolig nu :D -jeg sidder og leger altså....og vil jo kun sende den bedste -og der er helt til den 30 sept.jo :)

PetPile

PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

cibatuchsi

her går tankerne også tit hen på hvad man kan lave. så du skal nok få noget tilsendt på et tidspunkt :)

Robert

He hé det var også mig. Tænker ikke altid over at skrive noget på emnet. Det er nok heller ikke det mest spændene at lave men tænkte nu skriver jeg bare hvad jeg havde i hovedt :D

Anne

HVis konkurrencen slutter den 30 september er det jo ikke ligefrem fordi der ikke er tid nok.

PetPile

Citat fra: Robert Dato 27. Juli 2010, kl. 18:53
He hé det var også mig. Tænker ikke altid over at skrive noget på emnet. Det er nok heller ikke det mest spændene at lave men tænkte nu skriver jeg bare hvad jeg havde i hovedt :D

Jeg synes det er nogen gode idéer :D
PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile