Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

naturhistorisk træt Århus (ildermodeshow)

Startet af Anne, 16. April 2012, kl. 18:13

Anne

Hvis nogen ikke har tjekket facebook eller dansk ilder forenings hjemmeside, og HUSK at tilmelde jer til Carina. Man kan tilmelde sig hele ugen, det er bare for at vide hvor meget kage vi skal bage  :D

____________________________________________________________________

Igen i år afholder Dansk Ilder Forening mode-show på naturhistorisk museum i Århus.
Dette sker den 21 april fra kl 10.00 til 15.30 (deltagene dyr tjekker ind imellem 10 og 11)

Alle ildere kan deltage, det er dog et krav at ilderne er vaccineret imod hvalpesyge (samme regler som på Dansk Ilder Udstilling), papirer på dette skal medbringes. Derudover skal ildere der kommer på dagen være øremidefri, og der vil være tjek for dette ved indgangen. Vil an undgå dette tjek kan man medbringe et notat fra dyrlæge på at ilderen er testet øremidefri indenfor de sidste 72 timer.

Entreen på museet er gratis, for de der medbringer dyr (folk uden dyr betaler entre), det koster kun 10 kroner pr medbragt ilder til DIF, som går til at dække rosetter til konkurrencerne på dagen:

Største han og hun (på vægt)
Mindste han og hun (på vægt)
Sødeste han og hun (på stemmer)
Sjoveste han og hun (på stemmer)
Smukkeste han og hun (på stemmer)
Han og hun med flest stemmer i alt på dagen

Der vil være mulighed for at købe kaffe, te, vand og kage til gode priser.

Tilmelding skal ske til Carina på formand@ilder.dk

lille_jill

Mon ikke du mener Carina? For Karina har vidst travlt med andre ting :P

Ej, det gas. Jeg kommer vidst nok :) Trænger også til at prøve det træf/modeshow uden at være totalt dopet på beroligende piller og rent faktisk kunne huske hvad der skete derude :S

Anne

#2
argh for pokker! En eller anden ret det! MALEEENEEE

Og jeg glæder mig rigtigt meget til at se dig Jill  :D

lille_jill

Lige over :) og har rettet din lille, men meget alvorlige, fejl.

Julie

Jeg kommer og så er der fest i Århus om natten :P

Malou

Ihh kunne være man skulle komme nu hvor det er så tæt på :3

Anne

hvis man har sine vaccinationspapirer i orden er der ingen grund til at blive væk :) En del af formålet med dagen er at man kan vise ilderne frem til ikke-ilderejere og vi dermed kan udbrede budskabet. Det plejer at være så hyggeligt :D

betteamanda

Kommer dette igen næste år? ☺ lyder som et vlidt godt og fedt. ☺
Hej mit navn er Ea jeg kan se i har mødt min mor. (Amanda). Jeg er en glad og legesyg ilder. Men jeg kan desværre ikke så godt med andre dyr da jeg bedre kan lide mennesker.  Håber i har en rigtig god dag. Båttende hilser Ea båt båt

Amazing Ferret


Anne

Som Erika siger er det noget vi holder hvert år :) Vi slår som regel op herinde og på vores hjemmeside www.ilder.dk ellers kan du også følge dansk ilder forening på facebook hvis du gerne vil informere om hvad vi render og laver :)