Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ferretopia t-shirt - er der interesse?

Startet af lille_jill, 26. Juli 2009, kl. 20:03

Ferretopia t-shirt - hot or not!

Fedt, sådan en ville jeg gerne eje
28 (54.9%)
God idé, men ikke noget jeg vil gå i
16 (31.4%)
Nej, det er for opblæst
2 (3.9%)
Nej, det har ingen interesse (af andre årsager)
5 (9.8%)

Samlet antal stemmeafgivere: 30

lille_jill

Vi har for længe siden, haft idéen om en t-shirt med Ferretopia-tryk på, oppe i moderator-teamet.
Nu vil vi bare høre, om der overhovedet er stemning for et sådan projekt, for hvis ingen vil eje trøjerne, så er der ikke rigtigt nogen grund, til at søsætte projektet.

I må rigtigt gerne skrive nogen kommentarer i tråden også :)

cibatuchsi

syntes da det lyder som en god idé. ved at der er andre sider der også har t-shirts.
fed måde at reklamer på. om jeg ville købe en ja det ved jeg ikke, men nu er jeg også ret ny herinde. så det er noget tiden må vise

NemoToft

Jeg har simpelthen skabet fyldt op med trøjer med reklame på. Der kan simpelthen ikke være flere. Hver uge tager jeg en af de ældste t-shirts og laver hul i hjørnet og hænger den op som hængekøje til drengerne. Og der er til rigtig lang tid endnu, før jeg bare kommer hen til de trøjer der kun er et par år gamle... Ellers en fin ide.

PiaLyng

God idé :).
Bare det ikke bliver en eller anden viiiirkelig træls farve :X

Pipvig

Meget interesseret. Alt efter pris og farve...

Anne

Det har ingen interesse for mig. For et par år siden havde eg købt den på stedet men jeg ville aldrig købe den eller gå i den nu så derfor nej tak for mit vedkommende.

Soelberg`s SUN ferret


jeg syntes det lyder som en rigtig god ide

ludvig

For at være ærlig, tror jeg heller ikke at jeg ville komme til at bruge den...så ville ikke købe en....

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg sys det er enn fed ide, vil gerne købe en hvis den ikke blir alt for dyr...

Namilla

For mit vedkommende kommer det også an på prisen... Jeg vil nok ikke komme til at bruge den ret meget (måske på træf og sådan), så derfor er jeg ikke interesseret, hvis den bliver særligt dyr...

Soelberg`s SUN ferret


hva blev det egentlig til med disse t shirts ??

Amazing Ferret

Jeg har ingen interesse i at købe/gå med en

Julie

#12
Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad vi fandt ud af, men jeg tror vi drøfter det, når de andre vender hjem fra Polen.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Julie Dato 11. Oktober 2009, kl. 19:39
Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvad vi fandt ud af, men jeg tror vi drøfter det, når de andre vender hjem fra Polen.

super
jeg er meget interesseret hvis det bliver aktuelt  :ja:

Bawa

jeg skulle da også nok købe en :P
om jeg ville gå med den er så noget helt andet.
men kunne da være lidt skægt at have, hehe.