Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Stjernerne fylder 1 år..!

Startet af MM-Ferret, 24. August 2009, kl. 12:16

MM-Ferret


Idag er det deres fødselsdag,
hurra hurra hurraaaa
De sikkert sig en gave får,
en rigtig mus med hud og hår.
og dejlig guf og goooodbid til...



Så blev det 1 år siden i kom til verden på mit badeværelse gulv og i voksede jer dejligt store..
Desværre måtte søster Cassi og søster Grus forlade jer i en alt for tidlig alder.

Tillykke til Pluto, Corvus, Libra og Mir.   :danser:


Hurra og kæææmpe tillykke til de dejlige basser!! :dans: :tillykke: :dans:


Julie


lille_jill


PiaLyng


Bawa


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Weee Mir skulle hilse og sige tak  :dans: (og tak fordi han er blevet en af dine stjerner igen  :fnis:)

boomerang


Cille

En af stjernerne siger tak :)
Pluto er den bedste ilder man kan tænke sig,selvom jeg da tit troede da han var lille at han aldrig faldt til ro.
Aldrig har jeg haft sådan en krudtet hvalp som han var og idag er han pænt rolig....en rigtig hygge onkel.
At jeg kalder ham hygge onkel er fordi han bor med de andre 3 små drenge og han nusser og leger med dem,uden at være hård.
De elsker ham og han nyder ikke at skulle være alene,bare fordi man lugter lidt af tis og ikke kan lade damerne være :fnis:
Håber sådan du når at kan komme til vif så du kan se hvor fin stor han er blevet...kan ikke sige han er blevet kønnere :lol:....hans næse kan være med i en gyser film :lol:
Men jeg elsker den dreng <3

MM-Ferret

Årrh hvor nogle dejlige billeder.. Og dejligt at vide de har det godt, men det vidste jeg jo så også godt  ;)

Håber også selv at komme til vif. Hvis det fortsætter som lige nu så kan det godt se ud som om jeg kommer  :dans: