Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Rofus 1 år :D

Startet af Stubba, 16. Maj 2010, kl. 10:55

Stubba

Ja, idag er så min fødselsdag! Og jeg troede jeg skulle hygge mig med madmor, men nænej. Madmor og madfar skal i Maxi zoo ... Hvad er det? Madmor nævnte noget om, at det kunne være de fik noget med hjem til mig :D .. Så jeg håber på .. hmm. En sødere legekammerat end Mailo, men hvad ved jeg.

men jeg er 1 år idag! MUHAHA! Så jeg er ældre end Mailo!

Madmor har lovet, at vi skal lege senere i dag. Hun ville have mig med ud at gå, men det regner så dét kan hun godt glemme! For jeg hader vind og regn!  :@


båtbåt Rofus!

Og så lige en hilsen fra din madmor:

min kære skøre vilde Rofus.
du ønskes hjertelig tillykke med fødselsdagen. Et år. Det føles som længere tid :D .. Jeg elsker dig, min kære Rofufu! Og håber du bliver gaaammel. Selvom madfar siger at han til tider er træt af dig, så elsker han dig stadig :) dont ever forget! <3

men jeg må jo se om jeg kan fiske en fødselsdagsgave frem til dig! :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11


Lena og Peter

 :tillykke:

Det lyder som om I får en rigtig god dag selvom du ikke kommer ud og går... Så kan i jo bare lege lidt længre..  ;)

Hvis du er træt af Mailo, så skal du bare fortælle ham at han skal bruge sin B....Bamse  :fnis:

FerretParadise

Ann Hillerslev.

PiaLyng

Stort tillykke til smukke Rofus :D.
Håber han får en deeeeejlig dag, med godbidder?
Og at han lever lææææænge endnu :D

Julie


Black Diamond

Tillykke Rofus. Hvor er du ved at blive en stor dreng. Håber du rigtig bliver hygget om på dagen. Spænende hvad din mad mor har med hjem til dig..

alvin

Tillykke med fødselsdag Rofus... :gave:

www.fraekkefritter.dk

Stubba

tak skal i have! :D

Madmor fortalte at hun havde købt gave til mig og Mailo, da hun var i Århus .. Men jeg aner ikke hvad det er for et hus? :O det må have været ret stort, for hun kom hjem med legetøj og sovekurve til os! <3 Det var en 'for tidlig' fødselsdagsgave, fortalte madmor. Mailo har jo fødselsdag d. 21 .. Så hun har bare slået det sammen .. ØV!
- men jeg har puttet med mor idag, og har fået lov til at lege med NYE bolde <3 åh, jeg ELSKER bolde! .. Og vi har rigtig hygget os. Madmor har smidt Mailo ind i buret lidt, så den står på Rofus'tid :D .. Jeg ELSKER når madmor gør det!! <3
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

katja

ejer af 7 dejlige trolde,

KariN

Et forsinket Tillykke med dagen i går :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3