Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke Delle, Cookie og Malavi! <3

Startet af Delle, 8. Juni 2011, kl. 17:43

Delle

Havde nær glemt det!!

De 3 totter har sgu fødselsdag idag.. 1 helt år bliver de! :D

Og nej hvor er de dog stadig lige dejlige og legesyge som den dag jeg så dem første gang.. :)  <3

Delle er den der stadig er mest krudt i. Tøserne bliver trætte efter ca en times leg.. ;) Men de er hurtigt på dupperne igen efter en lille lur..

STORT TILLYKKE mine dejlige totter..!  :tillykke:

De bliver selvfølgelig godt forkælet med en lille kylling hver her senere. ;)

Og så har mad-mor her lige snakket med kommunen idag om en bolig hvor totterne så ville kunne få deres helt eget værelse! Så det bliver min gave til totterne herhjemme.. Forhåbentligt sker det snart.. ;)

Selvfølgelig også et stort tillykke med de andre fra kuldet!

Kommer måske lige lidt fødselsdagsbilleder senere..

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mustela

Stort  :tillykke:  :D Håber I alle 3 har haft en dejlig dag, sammen med jeres mor. Og ikke har drillet den store ilder(vuf) for meget.

God fødselsdagsaften til jer  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Delle

Citat fra: Mustela Dato  8. Juni 2011, kl. 17:48
Stort  :tillykke:  :D Håber I alle 3 har haft en dejlig dag, sammen med jeres mor. Og ikke har drillet den store ilder(vuf) for meget.

God fødselsdagsaften til jer  :dans:

Hehe de har kun drillet hende lidt.. ;)

Men Malavi har idag fundet ud af hvordan hun kommer op på køkkenbordet.. Kunne næsten ikke nænne at skælde hende ud på hendes fødselsdag.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Delle


Sølvsten

Også et forsinket tillykke til de 3 skønheder herfra.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter


Bawa

Forsinket tillykke herfra også :) Håber de havde en god dag.

Ida