Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tegninger sælges - ved bestilling

Startet af Tanja11, 5. April 2012, kl. 21:42

Tanja11

selvfølgelig bliver det aldrig det samme som en blyant og papir, men det er tæt på, og jeg har aldrig rigtig haft svært ved at bruge den.
hvilken tablet bruger i, jeg bruger Wacom bamboo fun tablet og hvilket tegneprogram, bare for nysgerrighedens skyld.
Jeg bruger Photoshop elements 8.0
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

the bird

jeg har også wacom bamboo fun, men har dog ikke fået brugt den så meget endnu, kan ikke huske hvad programmerne hedder, det er noget sparsomt noget der fulgte med min tablet, skulle gerne få fotoshop inden for nærmeste fremtid, kan bare ikke huske hvilken, men muligvis den samme som dig hvis jeg ikke husker meget fejl..

Tanja11

det er også et meget godt program, det kan det nødvendige, men når jeg får penge nok har jeg tænkt mig at købe photoshop cs5 som skulle være bedre, det koster så også lige nogle tusinde kr :X
photoshop elements kostede vist kun 800,-
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

the bird

som sagt kan jeg ikke helt huske hvilken photoshop det er, men så vidt jeg husker er det en af de store pænt dyre udgaver han har liggende til mig, men ja, det er en smådyr hobby :) tør heller ikke tænke på for hvor mange penges tegnegrej jeg efterhånden har samlet/fået igennem årene :fnis:

Tanja11

man bliver så glad når man får sådan noget, for så slipper man for selv at bruge penge på det :P
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Anne

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. April 2012, kl. 11:19
Har virkelig aldrig fået fanget de tegnetablets :S måske fordi programmet ikke ville for mig...hvad ved jeg :lol: mine tegninger bliver for det meste lavet på min touchpad på mine bærbare...eller i sjældne tilfælde med en mus :)

Kan være nogen  skal give mig et kursus en dag :)

Jeg havde en engang og det kørte bare slet ikke for mig! Jeg blev simpelthen så hidsig på lortet! Det var også et billigt mærke, ville  gerne prøve en rigtig en en dag og se om det kørte lidt bedre, måske jeg skal melde mig på kursuslisten :D Men indtil da så ved man hvad blyant og papir er!