Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

Eliza

puha hvor ser det klamt ud, men godt det ser ud til at hele ordentligt op og hun er frisk selvom det nok giver lidt udfordringer når hun ikke vil finde sig i behandlingen :)

Jeg kan godt forstå du ikke selv har tænkt så langt til om brystvævet bliver ordentligt, for det vigtigste for dig har været at holde hende i live og behandle og hjælpe hende nu, så må det andet vente. Jeg har jo selv oplevet at det først er senere man kan tænke på fremtiden.

Jeg håber virkelig for dig at hun bliver helt normal igen, for du/I har da efterhånden været igennem nok.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Hvor er det dejligt at høre at hun er ved at være frisk igen! :)

Vh. Marianne

NemoToft

Hvor vildt dejligt at Amina kan holde sine egne meninger i hævd igen  ;) He he. Godt hun er en sej pige. Jeg syntes såret er kommet til at se ret godt ud. Det er jo ikke så lang tid siden.
Og rigtig fedt, at Alison har sagt undskyld og erkendt, at fejlen er sket i hendes varetægt af Amina. Og husk nu, at det skal du altså ikke betale for. Husk det nu Jill. Og hvis Alison ikke har snakket penge med dig indtil nu og du ikke har betalt siden du hentede Amina den første gang, efter fjernelsen af implantatet, så tror jeg heller ikke at hun vil forlange penge for behandlingen af brænd skaden. Det er bare et smadder uheldigt hændeligt uheld og det skal Alison altså bruge sin forsikring eller betale af egen lomme  :)
Hvis det var mig og dyrlægen ville have penge for at reparere efter (hvad vi absolut mener er) en brændskade fra en varmekilde, så ville jeg tage den i dyrlæge ankenævnet   ;)

lille_jill

#123
Jeg tror heller ikke at hun har tænkt sig at tage betaling, for så var det vel sket noget før? varmeskade eller ej, så er det noget der er sket under den første operation, for hun blev aldrig frisk efter den. Men hører lige i morgen :)
Anede ikke at der fandtes et dyrlæge-ankenævn??


Såret healer ret godt :) De sorte skorper er ved at falde af. De sidste 2-3 gange, hvor vi har skullet rense og smøre, har de siddet lidt løst. Her til aften er det begyndt at skille sig på midten, så er spændt på at se, om hun skal have dem fjernet eller om de bare skal falde af selv. Det ligner lidt for meget noget fra en Alien-film  :X



NemoToft

Mon ikke de falder af, af sig selv  :)
Man kan læse referater af de sager der bliver prøvet i ankenævnet. Lidt spændende (hvis man altså sidder og keder sig en torsdag aften)  ;)

http://www.dyrlaegeankenaevn.dk/afgoerelser/Sider/default.aspx

NemoToft


lille_jill

#127
Amina er en vældig praktisk ilder. På vej til Alison røg der et stykke af sårskorpen, mens hun sad i kassen. Så kunne hun da lige få renset det med det samme. Den anden side ryger nok i løbet af i aften. De skulle ellers helst sidde så længe som muligt, men healingen er bare gået stærkt de sidste par dage.

Jeg skal IKKE betale for behandlingen :dans: Det er ret fjollet at jeg ikke har fået spurgt før, for det var slet ikke til diskussion.

Ang. de dievorter som er blevet berørt af skaden, så er det for tidligt at sige, om de kan bruges. Men hun har flere op af maven, som ikke er blevet skadet. Det skal lige kigges nærmere på, når såret er lægt. Bliver det et problem, så skal hun selvfølgelig ikke have hvalpe!

Såret efter skorpen røg:



lille_jill

#128
Stadig kun bedring :)
Den sidste sårskorpe var røget lige inden jeg kom hjem i går aftes. Det hele healer fint og det ser en kende minde drabeligt ud nu:


Eliza

Det er lidt utroligt det går så hurtigt, men virkelig dejligt :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Hvor er det bare godt at det går så hurtigt <3

CMS

Hvor er det skønt at høre/se, Jill! Det er imponerende, det går så stærkt (men jeg kan huske det fra Romeo. Man kunne næsten se bedring fra dag til dag).
Mange hilsner Christina

NemoToft

Hvor er det en trøst at du ikke skal betale  ;)
Og hvor er det bare blevet rigtig flot  <3

lille_jill


Lena og Peter

Hvor er det dejligt at det går så godt.. :)