Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

mette11

Det er da godt nok blevet meget mindre  :dans: Man kan da ikke se der hvor det har været - kan man??

lille_jill

Nej, der er overhovedet ikke nogen mærker efter såret der hvor det er healet op :) Der vokser endda pels ud over samtidig med huden.

Julie

Skøn opdatering Jill. Har tænkt meget på jer :-)

lussingen

Hvor er det dejligt at høre at det går fremad <3 Masser af tanker til Jer og et stort kys til Amina (om hun så vil det eller ej :fnis:) <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Eliza

Men ender hun ikke med arvæv på maven? sorry alle mine spørgsmål ;) dyr heler jo fantastisk godt så det er ikke sikkert, så krydser fingre.

Hendes sår minder mig bare lidt om Tirsas som har givet ar, men måden det heler op på ligner bortset fra at skorpen på hendes faldt af helt til sidt, men nu bevægede hun sig heller ikke lige som en ilder jo gør ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Jo, jeg ville da også mene at det burde give ar. Huden ser bare ikke rigtig ar-agtig ud.

englefugl

Hvor er det bare dejligt med en lykkelig slutning :) Er rigtig glad på jeres vegne  :dans: Men krydser fingre for at hun stadig kan få hvalpe, men mon ikke? ;)

Eliza

Citat fra: lille_jill Dato 11. November 2012, kl. 21:08
Jo, jeg ville da også mene at det burde give ar. Huden ser bare ikke rigtig ar-agtig ud.

Det kan sikkert ikke sammenlignes både fordi det er et dyr/mennesker, det sidder forskellige steder, men på Tirsa kom arret først da det lukkede helt sammen. Men hun har to forskellige steder på kroppen der har givet to forskellige slags ar selvom forløbet med såret næsten er det samme.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

#144


Nu er der begyndt at komme synligt ar-væv rundt om den sidste del af såret. Men slet ikke så stort om jeg havde forventet. Har droppet at rense det lille sidste stykke der mangler at heale, for Amina æder alligevel cremen, som om hun ikke kan kende forskel på det og vitaminpasta  :X
Hun er helt frisk igen og dræber alt der bevæger sig  :dans: Havde tænkt at hun skulle med ud på sin første vinter-gåtur i aften eller i morgen.

Line

Hvor er det godt at hun kommer sig  :) men jeg ville vente med gåturen til såret var helt helet.  :)

lille_jill

^ja.. det bør jeg nok. Hun har bare så meget energi at hun splitter alt ad og driver Chucky til vanvid :X

NemoToft


lille_jill

Bare for at få afsluttet tråden:

Amina er helt, helt frisk nu. Der er stadig noget ar-væv, men det bliver stadigt mindre. I dag var vi til et sidste tjekup hos Alison. Alle var henne og gramse på Amina og de var meget imponerede over, hvor flot hun var kommet sig over det. Man kan godt se aret hvis man kigger grundigt, men det er også det.

Alison vurderede, at der ikke er nogen hindring for, at hun bliver parret op. Der er stadig minimum 6 dievorter, som er uberørt af skaden.

Barky

Det er bare en rigtig dejlig slutning!
Bla bla bla.... Hilsen Julia