Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

søger pasning i omkring en måned

Startet af sarabioglogo, 21. Maj 2013, kl. 21:55

sarabioglogo

Hej allesammen. Håber jeg kan finde den/de rigtige her:

Jeg søger pasning til Sarabi og Logo da jeg skal ud og rejse i omkring en måned.
Rejsen er planlagt i juli men ikke med nogle faste datoer, så søger en der kan passe dem fra sidst i juni og lidt ind i august.

Sarabi og logo er 5 og 4, begge neutraliseret og vacineret. logo er MEGET legesyg og nysgærrig, så han har ikke tid til nus osv. sarabi er meget kæle og en lille prinsesse. men hun er ikke glad for andre dyr, alle andre dyr der kommer i nærheden af hende væser hun af og bider.
pga logo søger jeg nogle der er meget vant til ildere, for han har konstant knald på og pga sarabi søger jeg nogle der, hvis de stadig selv har dyr, kan lave en mulighed for at sarabi kun er sammen med logo og ikke andre dyr, og stadig får masser af tid og kærlighed :)

det er første gang de bliver passet ude, så det kunne være meget rart at finde en man måske kunne bruge en anden gang til pasning også, hvis det skulle blive nødvendigt ;) bor i syddjurs kommune, det ville være rart at kunne finde en go person eller to tæt på.

Mvh Heidi