Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Pasning af vores lille Diego

Startet af Jane31, 22. Juni 2014, kl. 21:43

Jane31

Hej alle sammen.
Vi har jo købt dejlige lille Diego fra Cilleborg og han er bare så skøn og super legesyg, han er en stor glæde herhjemme og giver os hver dag en stor grineren på med alle hans rejespring og legen gemmeleg. Han forstår rigtig fint når man brummer vredt og kort når han lige får nappet for hårdt og så stopper han med det samme. Han er lige knap 12 uger gammel og vejer idag 816g.  :D
Vi skal på ferie fra mandag d. 21 juli meget meget tidligt om morgenen til onsdag d. 30 juli om aftenen. Vi har egentlig en kammerat der meget gerne vil passe ham, men er ikke helt sikker på hvor tit han er hjemme og så har han ikke selv haft ilder og føler mig lidt utryg ved det, så nu ville jeg hører om der er nogle af jer herinde der har lyst til at få vores lille guldklump på feriebesøg, så kunne han også få lov at lege med nogle andre ilder, hvilket jeg tror han ville syntes var fantastisk.  :dans:
Vi bor i Ølstykke ca. 15 min fra Ballerup, så tænker om der mon er nogle inden for en radius af 30km.

Ville gerne sætte billede eller video på af ham, men det kan jeg desværre ikke hitte ud af herinde, så hvis der en der melder sig kan jeg altid lige sende et på SMS eller mail  :P
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Shamua


Vh. Marianne

Jane31

Citat fra: Shamua Dato 24. Juni 2014, kl. 21:50
Har du fundet pasning Jane? :)

Ja har lige lavet aftale med en der ofte passer andre ildere og selv har hvalpe, så der kan han rigtig få leget  :dans:
Så dejligt at man har mulighed for det, men kommer godt nok til at savne ham, selvom det blot er 9 dage.  :S
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31