Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

CMS

Citat fra: mette11 Dato 22. Oktober 2012, kl. 08:25
Der er forskel på pastellers "hudfarve" når de skifter pels. Elmer kan man ikke se det på, men Marius jeg havde blev blå som de mørkere ildere gør. Så det kommer an på pastellen og nu er Amina jo ikke helt blegfis, så det er muligt at hun bliver blå ved pelsskifte. Men hvis det ikke er det, så ville jeg afgjort tage hende til dyrlæge, for det lyder sgu sært så.

Rigtig god bedring med hende - håber hun snart er helt på toppen igen.

Jeg kunne også sagtens forstille mig, der var forskel, men at de kunne blive blå/sorte (som Jill skriver), havde jeg dog ikke kunne forestille mig, men det er da rart at have fået den viden med :)

Jeg håber bestemt, at Amina (om det så er pelsskifte) er ved at være lidt friskere igen :)
Mange hilsner Christina

lille_jill

Det er bestemt ikke pelsskifte, for det er helt hårdt dernede nu og hun hvæser når man rører. Ikke på den der lad-mig-være-hvæsen som Amina generelt laver når man rører hende, men mere en smerte-hvæsen. Desuden virker hun som om, at hun ikke vil gå på bagbenene. Hun laver ikke andet end at sove og spise. Ret atypisk for en ellers hyperaktiv ilder.
Har fået en tid om en time. Alison havde heller ikke hørt om det før.

mette11

Åh nej - det lyder altså ikke godt  :( Krydser fingre for hende.

CMS

Åh nej Jill :( Jeg krydser fingre for Amina og sender dig en håndfuld gode tanker..
Mange hilsner Christina

Nanna

Åh nej :( Krydser alt jeg har for at det ikke er noget alvorligt!! Ih altså :(

Hvorfor fik hun egentlig taget implantatet ud? Skal hun bruges til foråret?
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Puha Jill...jeg krydser alt jeg har for Amina! :(

Eliza

ej for pokker nu håbede jeg lige at du skrev, at du bare havde været fjollet og det bare var pelsskifte :( øv..

Håber ikke det er alvorligt og Alison kan hjælpe.. mange tanker herfra..

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_jill

Vi er på vej retur uden nogen forklaring, desværre :( Alison kunne hurtigt se, at den var helt gal. Sådan så det ud efter en barbering:



Der er ingen forklaring. Der er betændelse i det. Det ligger lige i overfladen og da der blev skrabet i huden gik det grønne væk. Hun har fået penicilin, smertestillende og blevet renset. Går betændelsen dybere, ser det desværre ret dårligt ud :( vi skal derop igen imorgen aften med mindre hun får det værre, så bliver hun indlagt imorgen.

Hvis nogen har set noget lignende, så byd gerne ind. Alison har taget billeder og skriver til firmaet bag implantaterne og hører om der kan være en sammenhæng.

Sølvsten

Åh nej stakkels Amina. jeg synes godt nok ikke det ser rart ud.

Nanna

Nej nej :(

Det er virkelig underligt det kan komme af at man tager implantatet ud? Der var jo ingenting da det var der?

Ih hvor jeg håber penicillinen virker og at hun snart bliver frisk igen :( stakkels mut.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

mette11

Åh nej hvor forfærdeligt. Jeg har aldrig set eller hørt om noget i den retning - det lyder godt nok sært og hun ser da helt forkert ud  :(

lille_jill

Nanna: ang. før yep, det var planen at hun skal have hvalpe til næste år. Hun fik det i fordi jeg tog dyrene i karantæne og så kunne hun ikke lige pludseligt få hvalpe, hvis der var en smittefare til dem og andre dyr.
Ved heller ikke om det er fra fjerningen af implantatet, det kan have været et uheldigt sammentræf.

lussingen

Åhhh altså Jill :( Det gør mig virkelig ondt.... Jeg håber på, at søde Amina snart bliver frisk igen. Det er godt nok underligt.
Giv hende et stort kys på hendes søde næse fra mig <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Det ser godt nok ikke rart ud :(

Synes det lyder underligt hvis det skulle være pga implantatet er fjernet, men det kan selvfølgelig ikke udelukkes. Tænker også om det kunne være noget hun har fået i forbindelse med indgrebet, som hun reagerer på? men om det er det ene eller det andet, så synes jeg ikke det giver mening hun bliver blå på maven, for implantatet er fjernet i halsen ik?

Håber virkelig det hjælper med antibiotika
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.