Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

PlayFull Ferret lukker og slukker

Startet af Anitta PFF, 17. Februar 2012, kl. 16:53

Anitta PFF

PlayFull Ferret ilderopdræt lukker, og takker for de mange år i ilderverdenen..

Vi startede i 2005, og har haft både glæder og sorger i vores færden i ildermiljøet, livet byder på både godt og ondt.
Heldigvis har der været flest gode og dejlige oplevelser, og vi har mødt en masse skønne mennesker i vores tid i ildermiljøet ;-)

Vores sidste avlshan Nitro fra England, er der blevet bestilt implantat til på mandag, da han er i brunst, og vi ikke skal bruge ham mere..
Vi tilbyder at "ALLE" der ønsker en parring med ham, er velkomne til at kontakte os, i løbet af weekenden, hvis de gerne vil have en tæve parret op med ham..  - Skulle nogen være interesseret, kan de sende en mail på: anitta.jakobsen@live.dk til Anitta, og så udsættes implantatet, hvis nogen er seriøst interesseret..

Tak til alle vi kender, og held og lykke i fremtiden til alle :-D
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

lille_jill

Trist :( Held og lykke derude i fremtiden :)

Anitta PFF

Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Anne

Det er godt nok trist... en parring med Joas far er godt nok ekstremt fristende.. men så var det jo man købte en han der går og lugter i ens stue....

Dark Crystal Ferret

Føler med dig Anitta, mere end du aner. Jeg har tænkt så enormt meget på dig det sidste år.
Jeg håber det vil gå dig godt i fremtiden. Og jeg ønsker dig alt alt alt det bedste overhovedet.
Det gør så ondt inde i mig du har mistet så mange dyr som jeg ved stod dit hjerte så nært.
Held og lykke i fremtiden og mange knus herfra <3

Anitta PFF

Citat fra: Anne Dato 17. Februar 2012, kl. 22:21
Det er godt nok trist... en parring med Joas far er godt nok ekstremt fristende.. men så var det jo man købte en han der går og lugter i ens stue....

Tak skal du have Anne :)

Smiler..   - Ikke det mest behagelige at have en brunstig han rendende, hvis han ikke skal bruges ;-)
Men skulle du skifte mening, er du velkommen til og skrive i senest i morgen...   - Skal til Alison med Amber, Tira, Frederik og Nitro kl. 9 mandag morgen, så de alle 4 kan få implantat...    - 7 årige Amber er gået i løbetid, og synes det er synd hvis vores v-hob Frederik skulle kravle på hende :-/     Så nu slutter vi med et implantat på alle de virile basser :-D
Amber bliver 7 år her d. 28 febr. Tira 6 år til sommer, og vil ikke lade dem gå igennem en operation i den alder, eller blive hunset med at en voldsom brunstig han, så nu stopper vi den sååååååå hyggelige aroma i hele huset..    griner :-D
Daizy bliver også 7 til maj, hun blev steriliseret da hun var 1 års tid, da hun havde fået en livmoderbetændelse ved en parring og var tæt på at dø..   - Heldigvis gik det godt, og hun er frisk, sund og rask ligesom Amber, og har været her i mange år, og givet os en masse dejlige stunder ;-D

Hvor man dog ELSKER de små livsglade totter  <3 <3 <3 <3 <3



Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 18. Februar 2012, kl. 10:33
Føler med dig Anitta, mere end du aner. Jeg har tænkt så enormt meget på dig det sidste år.
Jeg håber det vil gå dig godt i fremtiden. Og jeg ønsker dig alt alt alt det bedste overhovedet.
Det gør så ondt inde i mig du har mistet så mange dyr som jeg ved stod dit hjerte så nært.
Held og lykke i fremtiden og mange knus herfra <3

Tak Maria :)

Det samme for dig, kan se du desværre må lukke dit opdræt ned for en periode..  - Håber for jer, i får styr på det hele på familiefronten, og Kelly får hjælp, og bliver frisk og rask igen..
Og god bedring til dig med problemerne efter operationen, noget værre noget du har måtte kæmpe med :-(
Trist Robert har fået diagnosen AD/HD, men se positivt på det, for nu ved man hvad der er galt, og han kan få medicinsk hjælp mod den slags idag, så han skulle få det bedre igen :-)
Held og lykke til jer alle i fremtiden..
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira