Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Blå mærker efter operation?

Startet af lille_jill, 21. Oktober 2012, kl. 17:49

lille_jill

Fjollede ilder! Så ligger hun som en død sild hos mig fra kl 4 i nat og 3 timer frem. 10 minutter efter at jeg er taget afsted vågner hun næsten helg op og tøffer lidt rundt. Fik Michael til at tage hende med op til Alison alligevel, så nu ligger hun bare der i et bur og holder en fin siesta, mens mine nerver er helt flossede :X

Men godt at hun har det bedre :)

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 23. Oktober 2012, kl. 11:34
Fjollede ilder! Så ligger hun som en død sild hos mig fra kl 4 i nat og 3 timer frem. 10 minutter efter at jeg er taget afsted vågner hun næsten helg op og tøffer lidt rundt. Fik Michael til at tage hende med op til Alison alligevel, så nu ligger hun bare der i et bur og holder en fin siesta, mens mine nerver er helt flossede :X

Men godt at hun har det bedre :)

Ja det er godt at hun har fået det bedre. Skriv endelig når du hører noget.

KariN

Hold da op, har først lige læst hele tråden..

Hvor er det godt at høre at hun er i bedring Jill.. Jeg håber virkelig det er overstået nu og at i finder ud af hvad det er, sikke en omgang i har været igennem :S
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Puuh Jill, sikke en omgang. Jeg håber ikke det er noget alvorligt, og godt at høre at hun er kvikket lidt op

FerretParadise

Hvor dejligt at hun er begyndt at live lidt op. Men har Alison fundet ud af hvad der er galt, og hvorfor hun ser sådan ud på maven??
Ann Hillerslev.

lille_jill

Nej, hun har ikke fundet ud af det. Amina bliver deroppe til i morgen for en sikkerheds skyld.

FerretParadise

Citat fra: lille_jill Dato 23. Oktober 2012, kl. 19:02
Nej, hun har ikke fundet ud af det. Amina bliver deroppe til i morgen for en sikkerheds skyld.
Okay. Virker hun stadig mere vågen?
Ann Hillerslev.

CMS

#52
Jeg var faktisk hos Alison, da du ringede i eftermiddag :)

Jeg krydser sådan fingre for Amina!
Mange hilsner Christina

lille_jill

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Oktober 2012, kl. 19:13
Citat fra: lille_jill Dato 23. Oktober 2012, kl. 19:02
Nej, hun har ikke fundet ud af det. Amina bliver deroppe til i morgen for en sikkerheds skyld.
Okay. Virker hun stadig mere vågen?

Ja, hun skulle vidst være okay frisk :)

FerretParadise

Det er super dejligt at hun er blevet mere frisk.  :)
Er det må maven så forsvundet, og hvad siger Alison til det nu?
Ann Hillerslev.

lille_jill

Citat fra: FerretParadise Dato 24. Oktober 2012, kl. 07:57
Det er super dejligt at hun er blevet mere frisk.  :)
Er det må maven så forsvundet, og hvad siger Alison til det nu?

Hun er ikke blevet undersøgt endnu. Men satser da stærkt på at det er blevet en del bedre.

lille_jill

#56
Så blev hun hentet :) Hun virker friskere og har løbet rundt over det hele i en lille halv time. Hun kan endda klatre, bare det ikke er op på siden af buret. Såret er stadig grønt, men ikke så meget mere. Alison regner med at huden på et tidspunkt falder helt af og der kommer skorper på. Hun ligner ærligt talt lort allerede, så glæder mig ikke til at se den udvikling.
Hun skal have penicilin 2 gange dagligt, prokolin mod maven, A/D fordi det ikke lige var til at sige om hun spiste sit tørfoder, såret skal renses 2 gange dagligt og så skal Alison have udviklingen at vide fra dag til dag. Kommer der ikke en bedring snart, så skal hun åbnes og det døde væv fjernes. Det er først i sådan en situation at det er muligt at sige, hvad for bakterier der er derinde.

Der er stadig ikke svar på årsagen. Det er ikke allergi, for så ville det sprede sig fra de yderste led og ind. Det kunne være et bidesår, men hun har ikke været sammen med andre ildere (Chucky tæller ikke, han slås kun ved at placere sin røv oven på hendes hoved) siden torsdag, så det er underligt at det ikke blev opdaget fredag, hvis der var noget. Der er ikke kommet svar fra producenterne bag implantatet.

Jeg tager et billede af såret senere, men lige nu har hun lagt sig til at sove på min skulder med det klamme lugtende sår lige op af min kind <3

Sølvsten

Det er da helt vildt mærkeligt. Kan hun ha fået stød?

lille_jill


CMS

Det er godt nok en underlig historie :(
Mange hilsner Christina