Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Cassie fylder 2 :D

Startet af KariN, 13. April 2010, kl. 19:09

KariN

Ja som de fleste nok ved har FerretParadise's C-kuld fødselsdag i dag og selvom der allerede er en tråd for dem, syns jeg da ikke at min prinsesse skal snydes for hendes helt egen :D


Cassiopeia min skatte-pige <3

Stort Tillykke med din fødselsdag. Det er ret vildt at tænke på at du allerede fylder 2, jeg syns lige jeg har hentet dig hjem for ½ år siden, men ja tiden flyver afsted. Du og dine søskende havde ikke den nemmeste start på livet, men i er kommet godt efter det og er i dag nogle af de skønneste ildere :D

Du er min specielle lille pige, tildels fordi jeg havde lovet mig selv ikke at skulle have en ilder tæve og så fordi du brækkede din pote da du var blot 3 uger gammel. Du er og bliver en fighter der kæmper for de ting du vil her i livet og hver dag med dig er en gave, jeg fortryder ikke ét sekund at jeg sagde ja tak til at du skulle flytte hjem til mig, du styrer drengene med hård pote og giver dem al din kærlighed, du er og bliver min lille stjerne-pige, deraf dit smukke navn ;)

Stort Tillykke min skat   :tillykke: :gave: :surprise:

Her er et par billeder af Cassie fra hun var hvalp og til nu:

Så lille og uskyldig med din brækkede pote

Billedet er taget af Ann Hillerslev

Et billede af dig med din opdrætter, det billede her betyder så meget for mig, da jeg syns det siger en hel masse<3


Et af de nyeste billeder af dig

Billedet er taget af Julia Beck




Mange Kys og Kram din Madmor (og madfar selvom han ikke er hjemme)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

åhh stort grattis till tösen! Vilken fin tråd!

Bawa

Stort tillykke til den lille pige. (Og til de andre fra kuldet også)
Og sikke nogle dejlige billeder. Især det hvor hun bliver holdt af Ann. - Det ser så fredfyldt ud.

FerretParadise

Stort stort tillykke lille skatte Cassie. :)
Jeg ved at du er blevet forkælet idag af din madmor, og jeg har tænkt meget på dig.
Du betyder også noget helt specielt for mig, du havde sådan en svær start på livet. Men du ville bare leve, og kæmpede alt det du kunne.
Hvis jeg lukker mine øjne, og tænker tilbage, så kan jeg stadig høre det lille "dunk" "dunk" "dunk" når du kom løbende hen over gulvet, med din ene pote i forbinding.
Sender dig mange varme tanker, du er sgu en vinder. <3 <3
Ann Hillerslev.

KariN

Hov! Billedet hvor Ann sidder med Cassiopeia er taget af Julia Beck (det havde jeg da glemt at skrive, undskyld Julia)

Mange tak skal i have :D

Ann: ja hun er noget særligt og jeg tror aldrig hun holder op med at være en fighter :D Jeg bliver fyldt med så mange glade minder når jeg ser billeder af hende som hvalp, det minder mig om den hårde kamp hun tog op og som hun vandt :D Hun er og bliver en lille super-stjerne <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

stort tillykke. hun ser bare rigtig skøn ud! :D

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Haha... No worries... Tillykke med din skattepige... :D Jeg håber at hun er blevet forkælet som hun fortjener idag.. :D (nej, det ved jeg at hun er)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

TIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillykke lille bitte herlige Cassie skat :D du er nu bare den sejeste lige fighter i verdenen og tanti holder så meget af dig :D  <3 <3

mette11

Tillykke til den smukke pige... :tillykke:

Anne

tillykke med hende :) Hun er en rigtig smuk pige

KariN

Mange tak til jer alle :D

Julia: Super, opdagede det bare for sent til at jeg kunne nå at redigere indlægget ;)

Og ja hun er blevet forkælet med æg, godbidder, bøfstænger og legetøj :D og så er hun gået tidligt i seng for det er åbenbart hårdt at blive et år ældre ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Mange gange tillykke Cassie.. Du er så smuk en pige!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julbert