Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

båt båt - jeg har fødselsdag

Startet af ilderhjemmet, 27. April 2010, kl. 10:16

ilderhjemmet

og det har jeg jo og det er i dag, båt båt jeg har fødselsdag og det har jeg jo i dag og hør hvordan mine venner båtter for mig idag og hør nu her hvordan de båtte kan :love:

BÅTBÅTBÅTBÅTBÅT  BÅTBÅTBÅTBÅT  BÅTBÅTBÅTBÅT  BÅTBÅTBÅTBÅT

vores elskede dovne, lade og luntende Duval  <3 (også kaldet Dyvle) bliver 1 år idag, vi ønsker dig et stort tillykke fra os alle, oz fra dine irreterende og drillesyge hvæææss katte (Mylle, Fnugger, Pjuske og Tilde), Gave og lidt guf får du senere.



Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Stort tillykke med din fødselsdag Duval. :tillykke:

Jeg ved at du får en rigtig dejlig dag, sammen med dine venner, og din familie. :)
Ann Hillerslev.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Eliza

Tillykke Tillykke med føsdagen..  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.


Sølvsten


KariN

Tillykke med dagen :D Håber den bliver rigtig god :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

båt båt - tak skal i ha', lige nu ligger jeg udenfor i vouileret og  :zz:, madmor har sunget føsdagssang for mig  :D
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

alvin


www.fraekkefritter.dk

lille_jill


mette11

 :tillykke:

Håber du/i får en rigtig god dag... :)

Mustela

#12
Tillykke med fødselsdagen Duval, dit dovne dyr  :fnis:
Håber den blir rigtig dejlig i selskab med dine madforældre og de andre røvhuller.

TILLYKKE ENDNU ENGANG DIN DEJLIGE MØGUNGE  ;)

Skulle sige Båt båt fra Musse, Dissen, Dolle, Kulle, Kalose og Rosete  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

ilderhjemmet

hoppe hoppe hoppe, min madmor skal snart tilberede min mad, jeg skal ha' råt hakket oksekød - det ælsker jeg-hoppe hoppe hoppe, men øv øv øv, jeg får ingen fødselsdagsgave. De siger(madmor og madfar)  at vi alle i løbet af foråret for forlænget voulieren og vi får oz et nyt hus, der er større end dit vi har nu -  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa