Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tofta bliver et år

Startet af Anne, 4. Maj 2011, kl. 21:27

Anne

Så bliver Tofta et år i dag, og det er simpelthen bare så dejligt :D

Normalt er en første fødselsdag næsten en selvfølge, men med Tofta er det en hel speciel glæde for mig at hun nu fylder et år og ikke mindst stadig er 100% sund, frisk og glad. Det giver mig et håb om at hendes handicap måske bare kan være der uden at hun skal lide under det.

Tofta er, på trods af at hun i dag kan kaldes voksen, en skide fræk ilder, og har et noget pudsigt temperament (hun kan virkelig blive sur som ingen andre ildere jeg har kendt), men også bare noget af det gladeste jeg nogensinde har mødt. Hun er så legesyg og nuttet at man slet ikke kan lade være med at elske hende, heller ikke selv om hun lige forsøger at æde ens næse i farten. (og her kom tofta lige og vaskede min arm, for at minde mig om at hun jo langt det meste af tiden er en sød pige).

Tillykke Tuffi, min fede lille basse med den fantastiske humor <3









Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Stort tillykke med hende.  :surprise:
Ann Hillerslev.

mette11

Stort tillykke med den smukke, dejlige pige. Skulle også hilse mange gange fra storesøster Sigi og sige tillykke  :surprise:

KariN

Kæmpe stort tillykke til den skønne pige :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie


Shamua

#6
Tillykke med søde og smukke Tofta :)

Vh. Marianne

Barky

TILLYYYYYYYYYKKE dejlige sjove Tofta!!!! :D :D :D :D

Må dette blive den første af de næste mange års fødselsdage! :D Dit dejlige lille sjove båttedyr.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille


Amazing Ferret


AlisVolatPropiis

Tillykke skønne dejlige smukke Tofta :D

(Ivan siger også tillykke til "Kiss ilderen"...han fangede et glimt af det første billede)

Lena og Peter


Sølvsten

I dag er det Toftas fødselsdag hurra hurra hurra.

Rigtigt stort tillykke Tofta

Eliza

Et forsinket tillykke til din søde pige  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Et forsinket tillykke herfra. Hvor er hun herlig at se på :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.