Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tillykke Zallie..!

Startet af Barky, 9. Maj 2011, kl. 15:38

Barky

 :sang: I dag er det Zallie's fødselsdag....! Hurra Hurra HURRAAAAAA

Så blev det Zallie's tur til at runde 6 år, og det gør hun så i dag.
Til min (og nok flere's) store overraskelse er hun her stadig. Det havde jeg godt nok ikke troet. Men jeg klager bestemt ikke!!
Hvis Zallie ikke var her i dag, så ville jeg være den største kælling herhjemme. Og den titel gider jeg ikke have endnu..  :lol:

Zallie er en rigtig mokket diva. Hun er bedre til at bære nag end de fleste mennesker jeg kender.  :fnis: :lol:

Men hun er jo også en allerhelvedes dejlig tæve, som jeg simpelthen ikke kan undvære. Hun er kærlig og omklamrende og hun er selvbevidst, helt ufatteligt legesyg. Og hun er mors pige, hvilket jo også er en pragtfuld kvalitet!!  <3 :D
Når man blot følger hendes simple regler er hun også en super nem ilder at have..

Men hun er jo ikke ligefrem "kendt" for sin blidhed, hvilket jeg heller ikke vil påstå at hun udøver specielt meget.  :fnis:
Hun er en bitch, hun smider gerne burkammerater ud af hængekøjerne mens de sover, uden at ville have hængekøjen, hun stjæler legetøj fra andre når vi er ude på besøg, hun tilgiver aldrig og slås unfair men vinder altid. Man kan ikke tvinge hende til noget, mod hendes vilje. Vover man at opdrage på hende, takker hun med at skide demonstrativt midt på gulvet mens hun holder øjnkontakt med dig.

Zallie sover altid længe, hun står ikke op for noget, uanset hvad.  :lol:
Hun SKAL gennemgnubbes når hun er vågnet, og er jeg ikke til stede så benytter hun tremmerne på buret. Og hvis jeg så er der til at føje hendes behov, er det som at ae en kat, hun skyder ryg og puffer pels og slikker sig så meget om munden at det ser helt fjollet ud.
Selv når hun leger og båtter lyder hun som en barsk madamme, korte kontante båttelyde.
Hun har den vildste bold-fetich!! Og er eminemt til at rydde op efter sig. Der ligger aldrig legetøj og roder hos mig, alt er lagt på plads under sofaen. Måske hun har lidt OCD.
Hun gider ikke gå tur, hun kan godt lege lidt på græsset, men at gå?! No way siger damen, det er kun hætten der duer som transportmiddel. Hvilket jeg heller ikke klager over, det er smadder nemt. Da hun var yngre NÆGTEDE hun at blive båret på, og gik selv alle steder.

Zallie - min lille alt-i-en-pakke... :D Med tilhørende diskussions-hvæs...  :dans: :fnis: :lol: <3
Hold kæft hvor jeg bare elsker hende højt!!  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Pølsetyskeren kan få nogen fødselsdagsbank fra Dronning Zallie af Valby










og Zallie er en veteran som ikke er kedelig at have..  :lol:







Og jeg synes jo at hun er noget af det smukkeste som har gået på denne jord..  :D




Tillykke med din fødselsdag min dejlige tøs!!  :tillykke:  :surprise:  :gave:
Ferret Tongue madness
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten


AlisVolatPropiis

Åh smukke Zallie...

Tillykke med fødseldagen din skønne tøs -du har om nogen personlighed :D

Zalse

Nej hvor er hun bare skøn(: Tillykke med hende:* håber at hun har haft en dejlig dag med sin Moar!  :dans: hun er en smuk ilder pige.  :lol:

Anne

Stort tillykke til en af mine yndlings <3

Line

Tillykke tillykke tillykke :D

KariN

Stort Tillykke med din dejlige pige :D hun er helt fantastisk :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Hej fodselsdags"barn". Stort tillykke med dine 6 år,må der komme mange flere  8)
Hvor ser en ældre dame som dig bare godt ud ;D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

mette11

Stort tillykke til den smukke dame... :surprise: Håber i kommer til at fejre mange flere fødselsdage sammen  <3

Men selvom man har fødselsdag, skal man være sød ved pølsetyskeren!! Ellers kommer sorte satan efter en og tæsker en!!  :P

lussingen

Et kæmpe stort tillykke til smukke Zallie. Jeg er sikker på hun er blevet forkælet ud over alle grænser :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Tak skal I have... Jow jow hun har nydt sin fødselsdag... Jeg har kastet en masse bolde til hende som hun kan få lov at rydde op... *G*

Og jooooow... En fødselsdag er en fremragende dag til at banke tyskeren lidt, og så endda gøre noget særligt ud af det ift. de daglige bank.. :D
Zallie's regime er hårdt..! (Heldigt at Maleika er dum som en dør og bare synes at det hele er sjovt.. *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Stort tillykke med den smukke veteran :D

Vh. Marianne

FerretParadise

Smukke dejlige specielle Zallie of FerretParadise, stort tillykke med din 6 års dag.  :)
Du er noget helt specielt i mit hjerte, og du har stadig samme øjne som din mor havde, store smukke og meget udtryksfulde.  :)

Jeg håber du kommer til at fejre mange fødselsdage endnu.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Stort tillykke med de 6 år.
Du holder dig bare s godt. og håber vi får lov at sige tillykke til dig de næste mange år :)

alvin

Stor tillykke med fødselsdagen :gave:
:tillykke:

www.fraekkefritter.dk