Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Envy 2år

Startet af Eliza, 12. Maj 2011, kl. 11:37

Eliza

Hmmm tror mine madforældre ikke kan lide mig mere, for de glemte helt min fødselsdag igår  :( måske er det fordi jeg har drillet dem rigtig meget på det sidste, så de slet ikke gad fejre mig  :o Madmor siger godt nok at jeg da fik kyllinger, olie og godbidder igår, men jeg synes ikke der var nogen fest..
Nå men tror jeg bliver nødt til at være lidt sødere så de gider fejre mig næste år, så jeg har slet ikke gravet i pladen en HEL nat  :dans: ok da jeg hørte madmor vågnede var jeg lige nødt til at minde hende om at jeg stadig var her, men jeg er lidt stolt  :ja:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

Et stort forsinket tillykke herfra  :surprise:

Sølvsten

Sikke en madmor du har!!!

Forsinket tillykke herfra

alvin


www.fraekkefritter.dk

KariN

Et kæmpe tillykke til smukke Envy :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

 7999999999999999999999999999999,9ty det var så lige Envys måde at sige tak på  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Tillykke med hende :)

Vh. Marianne

mette11

Stort tillykke med den smukke pige  <3
Jeg skulle sige fra Mallow at "moster" er en god fødselsdagssnack som hun selv fik til sin fødselsdag!! :S Det kan anbefales siger hun!!

lussingen

Tillykke til smukke Envy <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

#9
Tillykke med igår søde Envy.
Jeg vil så sige, at jeg tænkte meget på dig og dine søskene igår, men det kunne du jo ikke mærke.
Men jeg tror da helt sikkert, at du havde en dejlig dag igår alligevel, men måske hvis du nu er meget sød, så kan det jo være at du får en gave.

:tillykke:
Ann Hillerslev.

Anne

Forsinket tillykke herfra også :)

Cille


Lena og Peter


Barky

Forsinket tillykke med din fødselsdag Envy.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Madmor siger at vi allesammen får en rigtig stor gave om nogle måneder og at hun er sikker på vi bliver rigtig glade for den, men helt ærlig hun burde vide jeg ikke er så god til at vente.. Tak for alle jeres fødselsdags hilsner dejligt der er nogle der vil lykønske mig  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.