Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pepsi Pluto Pegasus of Rainbow Ferrets <3 1 år :D

Startet af Shamua, 14. Maj 2011, kl. 11:07

Shamua

Så blev det Pepsi's tur! Tillykke med dagen min lille skatte mand  <3 Nu er det et år siden din opdrætter ringede.. meget tidligt om morgenen... og sagde:" Ved du hvad - der er kommet 9"  :love: Jeg var oppe og se dig selv samme dag, og der valgte jeg at det skulle være en dreng  :-$ Så var det bare hvilken  :) Jeg valgte dig som 3 ugers, og har fulgt dig i tykt og tyndt lige siden! Og jeg er så glad for at jeg valgte dig og ingen andre. Herhjemme går du under tilnavnet sorte svin og stinkbombe, men det er jo bare noget vi driller dig med  :love: Vi elsker dig begge højt, både madmor og madfar, og vi håber på at kunne nyde dit selvskab i mange mange år endnu  <3

Vi ønsker dig en rigtig god dag i dag..

Mange mysser fra din madmor  :D

Her har du lige åbnet øjnene

Billede taget af din opdrætter (Rainbow Ferrets)

Fra i vinter


Leg med din bedste ven


Jeg ved ikke lige hvad du og Mikka laver, men i hygger jer  <3


Og leg med din udstillingsbuddy, Venus


Og så med din madfar  :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Shamua

#2
Og tillykke til resten af kuldet :D Tak ^^

Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Tillykke til den søde dreng :) Og selvfølgelig også til resten af kuldet.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Tillykke med den dejlige dreng.

Jeg skulle sige fra Petra at du god kunne ta at komme på besøg, sammen med dine ilder...  :love:

Anne


Bawa

Tillykke Pepper <3 Også fra bror-Perry, bror-Pesto, søster-Gucci og mor-Kaya og alle de andre gamle venner herhjemme.
Er sikker på at du bliver forkælet i dag (ikke at du ikke gør det alle andre dage også :lol: )

alvin


www.fraekkefritter.dk

Shamua

Pepsi og jeg takker mange gange :)

Ilderbanden: Ja jeg bliver nok nød til snart at komme, men kommer ikke før alle jeres hvalp er afsat :P Det må du lige fortælle videre ;)

Anja: Ja han bliver forkælet, når han engang vågner op fra sin skønhedssøvn. :fnis:

Vh. Marianne

mette11


Cille


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua


Vh. Marianne

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html