Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Starshine Ferrets Raging Fire

Startet af FerretParadise, 24. Maj 2011, kl. 12:17

FerretParadise

HURRA HURRA HURRA FOR MIG..

Jeg har fødselsdag i dag, jeg er nu voksen, tænk at jeg er voksen, jeg føler mig stadig som en kåd hvalp.
Men ja, hvalp er jeg jo nok ikke, når jeg er farmand til 10 hvalpe, så voksen er jeg.
Madmor siger, at vi skal hygge sammen i dag, de sidste dage har hun ikke været så meget hjemme, men bare vi hygger i dag, så er hun tilgivet.


Madmor og mig.

Voksent båt
Fireman
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Tillykke smukke, søde Fire-man :)
I mine øjne bliver du altså aldrig vokssen :fnis: Jeg er helt klar over, at du har lavet 10 helt fortryllende bebser, men du er stadig som en stor hvalp for mig. Du er en rigtig hyggedreng, der elsker at sove i arm. Jeg tror ikke jeg kender nogen ilder, der er så kontaktsøgende som dig, og det er bare en del af din charme, for den har du masser af.
Jeg kan ikke forstå der er gået et helt år, tænk, jeg synes næsten lige din madmor har fået dig hjem fra Svensker-land :fnis:
Jeg er helt sikker på du får en fantastisk dag med din madmor og de andre ildervenner. Jeg glæder mig til at se dig snart, så skal du få et ordentlig fødselsdagskram og et smækkys lige på næsen.

Knus og møs
Tanti Mette
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Tillykke med dagen... :dans: Håber du bliver fejret med maner, selvom huset er fyldt med dine babyer!  :P

Eliza

Tillykke med fødselsdagen søde Fireman, du er bare en utrolig smuk og dejlig dreng og vil give Mette ret i at du altid vil være en "lille" dreng  ;)

Jeg håber dine bebser bliver mindst lige så smukke som dig  <3

Du må huske at sige til din madmor at hun skal invitere nogle af de der sjove han-mennesker hjem så du kan drille dem lidt  :lol: ;) de smager jo også bare bedre  :fnis:

endnu engang tillykke :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

grattis på födelsedagen älsklings Fire! Tänk att det var ett helt år sedan du sa dina första ynk! <3

KariN

Stort Tillykke med dagen smukke dreng :D Jeg er helt sikker på at du nok skal blive forkælet og hygget om af din madmor :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

TIllykke Fireman :D din "lille" dreng :D Håber dig og madmor har haft en fantastisk dag -men det ved jeg i har...din madmor holder meget af dig :D

Og tillykke med børnene :P de er fantastiske ;)


alvin


www.fraekkefritter.dk

Lena og Peter

Ups....   :-$

Du skal da også have, et lidt forsinket, tillykke med fødselsdagen.. :)
Jeg håber du havde en dejlig dag, med alle dine dejlige ilder venner og din skønne madmor..  :)

Anne