Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Aftenshygge med Mallow

Startet af mette11, 11. Januar 2012, kl. 22:09

mette11

Kan man andet end at elske hende her??  <3 Hun kommer selv og smider sig hos en og så kan hun ligge meget længe og blive nusset og ind imellem falder hun jo i søvn også på en...

http://img688.imageshack.us/img688/3176/xnou.mp4

Edit - prøver lige at lægge den video ind igen! Det virker vist ikke...

mette11


Miliah

Virker fint her. Hun ser sgu dejlig ud som hun ligger der ;) Hyggeilder  <3

Anne


Sølvsten


mette11

Hun er simpelthen så sød og kærlig den ilder. I går var jeg så åbenbart god nok, selvom Jonas var hjemme  ;)

Shamua

Nej, sådan en ilder kan man ikke andet end at elske! :)

Vh. Marianne

KariN

Hvor skønt <3 Og hvad sker der lige for at hun vælger dig når Jonas ER hjemme? :lol: Måske hun langt om længe har fundet ud af at madmor altså også er god at putte med :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hvor ser det bare hyggeligt ud... Dejligt med en rigtig nusseilder..  :love:

Barky

Citat fra: KariN Dato 12. Januar 2012, kl. 09:57
Hvor skønt <3 Og hvad sker der lige for at hun vælger dig når Jonas ER hjemme? :lol: Måske hun langt om længe har fundet ud af at madmor altså også er god at putte med :D

JEG blev meget meget bekymret da jeg hørte det!
Men ja, hun er altså en lille putte kæle ilder hende Mallowfisen. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg ved det simpelthen ikke! :S Jeg blev også selv ret bekymret, men hun havde rendt rundt og leget en times tid og virket helt normal ellers...men ja det var ret sært!! Det var tilmed 2. gang på samme dag at hun kom og smed sig hos mig (ok første gang var Jonas der så heller ikke), men det er lidt foruroligende at hun vælger mig når han er her!! :o Det er vist aldrig sket før! Det er helt normalt at hun kommer og skal kæles (min. en gang om dagen skal hun have en stor kæletur), men hun plejer altid at gå op til Jonas! Hvis han ikke lige er til stede når hun skal kæle kan jeg godt bruges, men hvis han så kommer, ja så går hun fra mig og hen til ham! :X

Hun er simpelthen så sød og kærlig den ilder. <3 Jeg har aldrig haft en ilder der var så kontaktsøgende og kærlig overfor sine mennesker. Ok Sigi er også ret kærlig, men det viser hun på en helt anden måde - hun går ind for grooming, især af Jonas´ hår!! Ved ikke lige hvad han gør galt, men det skal tit have en ordentlig omgang! Men Mallow kan ligge og blive kælet i flere timer!! Som regel er vi på et tidspunkt nødt til at lægge hende i seng, fordi vi skal tisse eller noget andet som kræver at vi ikke har en ilder på skødet  ;) Hvis det er Jonas som skal på toilettet, jamen så følger hun da efter og sidder foran døren og venter på at han kommer tilbage og så kan hun da lige hoppe op til ham igen!

englefugl

NUUUUUUUURH!!  <3 hvor er hun bare dejlig! det er simpelthen så sødt og hyggeligt  :dans: