Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Bilder från VIF 2012

Startet af Ceciliaolucifer, 5. Juni 2012, kl. 23:19

Ceciliaolucifer

Hallå! :)
Äntligen är jag färdig med Very Important Ferrets galleriet!

Alla bilder som är tagna får sparas hem, användas på bloggar, hemsidor och facebook om man så vill :)
Länka gärna till http://www.tamiller.se men det är inget krav.

Gör så här ---> http://www.tamiller.se ---> Galleri ---> Utställningar ---> VIF prisutdelning eller VIF blandade bilder

Lämna gärna ett avtryck i gästboken!

/Cecilia, Bernard, Theodoré, Blight, Baby Dru, Mynta & Timja

Stephanie

Det er jo dig med den skønne skønne Mynta.... Hende forelskede jeg mig hovedkulds i da hun var inde til bedømning. Hun har det skønneste ansigt, det er slet ikke til at stå for  <3 <3 <3 <3

PiaLyng

Sikke nogen dejlige billeder :D!

Ceciliaolucifer

Citat fra: Stephanie Dato  5. Juni 2012, kl. 23:55
Det er jo dig med den skønne skønne Mynta.... Hende forelskede jeg mig hovedkulds i da hun var inde til bedømning. Hun har det skønneste ansigt, det er slet ikke til at stå for  <3 <3 <3 <3

Haha, tack så hemskt mycket! :D Hon är mycket söt, det måste jag hålla med om ;)

Ceciliaolucifer

Citat fra: PiaLyng Dato  5. Juni 2012, kl. 23:57
Sikke nogen dejlige billeder :D!

Tack! :) finns du med på ngn av bilderna?

Nanna

Ååååh hvor er der mange gode billeder af min smukke Keela, og et af Milo  <3 :D
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Nanna

Er der mulighed for at du kan sende nogle af dem til min mail, for man kan desværre ikke gemme dem i adobeflash? Eller er der en måde man kan gøre det på? Jeg fandt nemlig også nogle af mig og Keela til præmieoverrækkelsen, og dem ville jeg meget gerne have, da jeg ikke har nogle selv :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

PiaLyng

^højreklik, tryk åben i nyt vindue :) Så burde du.. Det duede for mig

PiaLyng

Citat fra: Ceciliaolucifer Dato  6. Juni 2012, kl. 10:20
Citat fra: PiaLyng Dato  5. Juni 2012, kl. 23:57
Sikke nogen dejlige billeder :D!

Tack! :) finns du med på ngn av bilderna?

Ja der er et par stykker af mig til præmie overrækkelsen (hvid trøje, med farvet striber.. og ja.. tyk) :)..

Nanna

Citat fra: PiaLyng Dato  6. Juni 2012, kl. 13:30
^højreklik, tryk åben i nyt vindue :) Så burde du.. Det duede for mig

Tak, det var bare et pop-up som lige skulle aktiveres :D Men nu har jeg fået billedet af Keela som billede her! Yay!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Ceciliaolucifer

Citat fra: Nanna Dato  6. Juni 2012, kl. 10:27
Er der mulighed for at du kan sende nogle af dem til min mail, for man kan desværre ikke gemme dem i adobeflash? Eller er der en måde man kan gøre det på? Jeg fandt nemlig også nogle af mig og Keela til præmieoverrækkelsen, og dem ville jeg meget gerne have, da jeg ikke har nogle selv :)

Har du provat att högerklicka på bilden och välj "Öppna i nytt fönster"? I det fönstret kan du spara ner till datorn genom att högerklicka och välj "spara som".
Om det inte funkar så säg till :) så kan jag mail till dig.


Ceciliaolucifer

Citat fra: Nanna Dato  6. Juni 2012, kl. 15:39
Citat fra: PiaLyng Dato  6. Juni 2012, kl. 13:30
^højreklik, tryk åben i nyt vindue :) Så burde du.. Det duede for mig

Tak, det var bare et pop-up som lige skulle aktiveres :D Men nu har jeg fået billedet af Keela som billede her! Yay!

Ja, vad bra att det löste sig! :)

Ceciliaolucifer

Sprid gärna infon om att det finns bilder till era vänner som var med på VIF :)