Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder/fritte hvalp købes.

Startet af MalleK, 25. Marts 2012, kl. 19:37

MalleK

Hej Ferretopia.

Jeg søger en Ilder/fritte hvalp som jeg kan købe.

Jeg søger helst en han hvalp, alle farver undtagen albino. Den skal være fra i år(2012). Kun fra opdrætter som befinder sig i jylland.
Den skal være sød og have et godt temprament, da jeg er førstegangskøber og aldrig har haft ilder/fritte før..
Prisen må ikke overstige 1800 kr..  :lol:

Lidt om mig selv:
Jeg er en pige på 22 år. Jeg bor i lejlighed i Aalborg sammen med min kæreste. Jeg er vokset op med dyr, og har altid haft dyr i mit selvskab. Har haft 2 katte og 2 kaniner. Jeg er også heste-pige :D Lige pt. har jeg 1 hest som er min egen og en låne hest som jeg rider for en veninde.
Jeg er sød, rolig og ansvarsfuld. Jeg kan tilbyde et trygt og blivene hjem, med en masse kærlighed og sjovt. Jeg vil tilbringe alt den sociale tid jeg kan med min kommende ilder, gå ture med den i vores nærliggende park og aktivere den så meget så muligt :D Selvfølgelig også en masse hygge og nusse tid..

KariN

Prøv at kigge herinde under emnet "Opdrættere" eller planlagte parringer og se om der er en opdrætter i nærheden af dig som du kunne være interesseret i en hvalp fra og så skriv til opdrætteren :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Jeg vil så sige at de fleste opdrættere tager omkring 2500 kr for en hvalp.....jeg selv tager mellem 2000-2500 kr for en hvalp afhænging af hvilken parring det er

Shamua

Ja, den eneste som jeg lige kan komme i tanke om, hvor du kan få hvalp til den pris, er hos Cilleborg illdere :) Det ligger i Assens ved Mariager. Men så skal du så ud og vaccinere selv :) Men som de andre siger, kig på opdrættere. Så kan du være du lige finder noget for dig :) Håber du finder en hvalp :)

Vh. Marianne

Anne

vi er mange der ikke bor så langt fra dig, men som er længere oppe i pris. Som Shamua skriver så kan du nok godt finde en til din pris, men så skal du selv investere i vaccine og chip og så giver det alligevel det samme :)

Men jeg vil klart anbefale dig at kigge på de forskellige opdrætteres hjemmesider og så kontakte dem via mail, for de fleste svarer ikke på den slags henvendelser her, fordi man jo gerne vil vide at folk lige har læsr lidt om det og ved hvad de vælger.

Hvis du og din kæreste får lyst til at møde ildere i et ilderhjem eller lignende, så bor jeg i Aalborg og dørene er altid åbne for nye ilderinteresserede, så de kan se hvad de går ind til :)

MalleK

Anne: Hvad tager du for en hvalp? Hvornår har din ilder-hun termin ? :)

Anne

2500 og 2-3 maj.
www.flyingferrets.dk

Send en mail hvis det er i gerne vil på liste så vi lige kan snakke sammen, og kig gerne på min hjemmeside først :)

dejligste

Citat fra: Anne Dato 26. Marts 2012, kl. 15:49
2500 og 2-3 maj.
www.flyingferrets.dk

Send en mail hvis det er i gerne vil på liste så vi lige kan snakke sammen, og kig gerne på min hjemmeside først :)

Uuuh Anne må jeg have lov at komme på besøg når du har fået hvalpe? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at se sådanne vidundere i virkeligheden.  :love:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Cille

dejligste du skal da også være velkommen her.
Nu har jeg dem jo snart i 3 størrelser :D

MalleK

Cille: Kan også være at jeg bliver nød til :) Dine hvalpe er da bare for nuttede! <3

Anne

dejligste: selvfølgelig må du det :)

MalleK

Anne: Har sendt dig en mail, vil rigtig gerne komme og besøge dig og dine ildere en dag :D