Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angora ilder

Startet af Sødesmor, 17. November 2012, kl. 16:09

Sødesmor

Hej. Jeg søger en angora ilder - gerne panda eller mørk vildtfarvet (mandens ønske), men andre farver kunne også evt. have interesse  Alder underordnet. Pris efter aftale.

mette11

Prøv at hold øje med salgsannoncerne her og rundt omkring på nettet (fex. dba). Der er ikke ret mange der sælger dyr der kontakter købere - det plejer at være omvendt. Hvis du er interesseret i en hvalp er det også smartest at kontakte de forskellige avlere som kunne tænkes at få kuld til foråret, som du kunne være interesseret i. Kontakt dem gerne allerede nu, så i kan få en god dialog om ønsker osv. og finde et godt match.

Sødesmor

Hej Mette11

Mange tusind tak for dit svar   :ja: - kender du nogen, der har eller planlægger avl med angora til næste år?

mette11

Jeg har ikke sat mig ind i nogens avlsplaner, da jeg ikke skal have hvalpe foreløbigt - så nej.

Anne

#4
jeg vil tro at cilleborg (Hanne) har planer om angora, og måske Amazing ferret (Erika)?

Sødesmor

Hej Mette og Anne - mange tusind tak for jeres svar :o)

Cille

Du har Ret Anne :)
Men det jo så ikke sikkert at man får det ,selvom man forventer det

Anne


Amazing Ferret

Der er da en chance for angora hos mig  :D

Men skriv en mail til mig og fortæl lidt om dig selv mm amazingferret@gmail.com