Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Katte aktivitets legetøj

Startet af NemoToft, 31. Marts 2011, kl. 00:50

NemoToft

Hej hej.
Vores katte har fået flere aktiviteter på programmet. Det er klip fra den første gang de ser aktivitets legetøjet... Og ja, det er helt ok, hvis I ikke gider at se det hele igennem  :fnis:

Misling og pladen.





Junior og pladen



Junior og tårnet.



Jeg fandt lige en gammel en, med den første firkantede aktivitets bold.




Og så lige med den der er blevet ynglingen, Poker boksen. Denne optagelse er også fra den første gang.





Shamua

Misling fangede den da til sidst :D

Jeg er ret sikker på at Junior forsøger på at fortælle dig at tårnet er gået i stykker :fnis:

Vh. Marianne

Anne

Vi er også meget glade for pokerboksen herhjemme :D De har ret hurtigt lært dte, det ser rigtgt sjovt ud når Joa løfter den med låg af med munden :lol:

NemoToft

Ja, Poker Boksen er super god  :) Kattene er noget træt af den hvide plastik plade. De skal arbejde alt for meget for at få noget at spise. Men noget skulle der ske. Den ene er tæt på 7 kg og den anden vejer 7 kg. Totalt nitten. Meen jeg er selv ude om det. De har kun fået light foder i vinter. Jeg skulle nok have sørget for grov slanke kost.... Men nu er de begyndt at ville ud igen. Så mon ikke lidt motion også hjælper på det.

Anne

De er nu også meget madglade dine katte :D

NemoToft

Citat fra: Shamua Dato 31. Marts 2011, kl. 01:30
Misling fangede den da til sidst :D

Jeg er ret sikker på at Junior forsøger på at fortælle dig at tårnet er gået i stykker :fnis:

Junior er super god til at være helt sølle, hvis det ikke fungere med det samme.

Citat fra: Anne Dato  2. April 2011, kl. 23:30
De er nu også meget madglade dine katte :D

Vores katte lever kun for at spise, desværre. Det er totalt små larbador's vi har.... De har ikke haft en foder skål i 4 år. De spiser kun fra aktivitetsboldene og legetøjet. Men nogen har simpelthen givet dem for meget at spise hver dag hele vinteren... Det må være Keld  :fnis: