Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Anubis leger med hans hunde"bror", bedstevenner;O)

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 28. Maj 2011, kl. 18:07

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ferret and german shepherd playing.
ferret and german shepherd playing 2.

Og hvis i sys det ser lidt vilt ud, så bare rolig! kenzo er så god til at passe på og finder sig  bare i alt den lille lort Anubis laver. De er bedst buddies :love:

lille_thor

Jeg ved ikke hvorfor anna,  menkan ikke se dine billeder
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Snabeldyr

det minder mig lidt om Bamse og Kylling fra børnetimen...
Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten


lille_thor

Kan ikke se det her inde,  men så det du havde lagt på facebook igar og må sige det er ret nuttet.  De ser virkelig ud til at hygge sig
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Bawa

Hvor er Kenzo dog bare en dejlig hund. Man kan virkelig se at han er godt opdraget :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tak alle sammen!

Ja han er virkelig bare en god hund sammen med ilderne! Han er virkelig os bare glad for dem, er helt sikker på han nogle gange selv tror han er en ilder!

Men ham og Anubis har os bare et helt specielt bånd! For da Anubis var lille og han skulle introduceres for de andre var vores gamle Bandit efter ham og så fandt Anubis  ud af at hvis han løb hen til Kenzo turde Bandit ikke at løbe efter ham! Så Kenzo blev hans "safezone" og siden har de bare være legebuddies!

Nogle gange er jeg os selv ret overrasket over hvor toldmodig han er overfor ildernes og specielt Anubis, men tror godt at han kan mærke at Anubis gør det af kærlighed!

Og opdragelsen er et andet kapittel ;) hehe.. Han er rimelig godt opdraget, men er jo stadig en unghund så vi arbejder stadig på sagen :lol:

mette11

Citater helt sikker på han nogle gange selv tror han er en ilder!
HAHAHA...han er sgu den største ilder jeg har set!!  :fnis: :fnis: Men han er da godt nok tålmodig...det er imponerende. Fedt at de kan lege sådan sammen... :dans: