Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

så prøver vi igen, sælger mine to ilder for 3 gang øv :(

Startet af bimse, 14. Oktober 2012, kl. 22:16

bimse

hej mine to små basser er blevet sat til salg igen, da jeg har haft en uheldig episode med den nye ejer og da det er et meget kritisk tidspunkt jeg har fået dem tilbage på så sætter jeg dem til salg for 1000 kr jeg håber at de endelig kan finde sig et godt og blivende hjem, da de er blevet kastet meget rundt med i det hjem de var i, og blevet mishandlet af den tidligere ejer så de har brug for et sted hvor de kan falde til ro hos igen kontakt mig her, på min mobil 22 51 82 63
Billeder kan sendes
De er to rigtige dejlige ilder en han og en hun de er begge to neutraliseret,
willads er en rigtig flot standard hun ilder på halvandet år
malibu er en lille lys han, med lidt angora i sig, han er fyldt to år,
De sælges med:
kattebakke, tæpper, legetøj, senge, godbidder, hængekøje, seler, lidt kattemad til at starte på
jeg har ikke noget bur til dem,
jeg sælger dem kun sammen da de er gået hen og blevet meget knyttet til hinanden,
de kan begge to sammen med både hund, kat og andre ilder.
jeg bor i aalborg men willads og mali bor dog lige pt i viborg hos min søster og sælger dem for 1000 kr, depositum på 500 påkrævet   

bimse

mali der sover


willads og mali der hygger sig sammen med mig


mali i sin hængekøje


mali har det sjovt


mali


willads og mali


willads


willads


willads


willads og mali

3totter

en skam man ikke er flyttet inu :( eller harde jeg elsket at tage dem...

Håber de finder et godt hjem

Nr1kisser

Hvor er det synd for dem håber du har fundet et dejligt hjem til dem, jeg var hoppet på dem hvis min kæreste var gået med til 2, de er meget smukke, mvh kiri

bimse

hej så er mine basser blevet solgt og de har fået sig et rigtig godt hjem :)

PiaLyng


bimse


bimse


PiaLyng


bimse