Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pastel pige sælges

Startet af Sisser, 31. August 2011, kl. 09:50

Sisser

 Pga. manglede tid er jeg nødt til at sælge min dejlige ilder, Sindy.- Jeg satte hende til salg for et par måneder siden, men da jeg ikke kunne finde den "rette" , valgte jeg at beholde hende.. nu er jeg begyndt i skole igen, og det fungerer bare ikke , da jeg næsten ikke er hjemme.
Hun er lidt over et år gammelt og er både steriliseret og vaccineret, dog uden stambog. Hun er både bide og bakke trænet, men i lege kan hun godt markere lidt.
Hun er en ilder med en meget stor personlighed og jeg er enormt ked af at skulle sælge hende, men hun fortjener en ejer der har bedre tid til hende, end jeg har.
Hun sælges med bur og sælges kun til en hjem der har eller har haft ildere.
Prisen er ikke den vigtigste.
Byd )


Mvh. Sisser, Randers
Skriv eller ring
21 85 03 91     

Billeder kan ses her
http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/12338748?imagepos=2#images
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Anne

HVis jeg ikke allerede havde 5.....

KittAnderson

overvejede det også lige et kort sekund :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Sisser

Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Shamua


Vh. Marianne

Hansen1994

Er den stadig til salg? Hvis ja.
Har desværre ikke mulighed for at hente den da jeg ikke har bil :(

AlisVolatPropiis

:) hvis du kigger på datoen er chancen ret lille for den stadig er til salg :) derudover så skal du være meget heldig hvis du finder nogen der vil levere en ilder -der er trods alt masser af offentlig transport :)

katja

jeg trykket på linket og annoncen findes ikke mere, så den har nok fået nyt hjem
ejer af 7 dejlige trolde,