Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato 27. Maj 2011, kl. 13:05
^^

Nå for søren, det vidste jeg ikke :) mine gider nemlig ikke at bruge lukkede bakker, så jeg bruger kun de åbne :)

heller ikke mine desværre...

mette11

Sigi bruger kun den lukkede bakke, hvis lågen er væk!! Ellers skider hun hvor hun vil (ok det gør hun så også uanset hvad ind imellem, men hvis lågen er der, er det helt sikkert at hun ikke bruge den bakke!)  :S Jeg synes de lukkede bakker er pænere at have stående i en stue, så derfor har jeg en.  ;) Jeg skal bare huske at slå lågen op!

Anne

Mine vil godt bruge lukkede bakker med låger :)

AlisVolatPropiis

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/tigerino/220680

HAPS og HAPS!....5x5 liter for 119,21kr...dem snupper man da lige to af...

(og da jeg også manglede foder, fik jeg fragten gratis )

Sølvsten

Tusind tak Trine. Jeg kom til at snuppe 25 poser. Hold op det er billigt.

AlisVolatPropiis

Så lidt da Christel :D bare glad for at kunne dele :D

Malene

Petworld har tilbud på Magic Clean krystalgrus. 6 poser á 5 liter, til 199,95 kr.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Maxizoo har tilbud på 5 poser krystal grus for 199.95kr :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Jeg har lige købt 2x3 poser for 181 kr af det her

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenstreu/nicht_klumpende_katzenstreu/silikatstreu/49109


Der kommer så lidt fragt oveni, men jeg slipper for at slæbe det hjem, hvilket er dejligt når man ikke har bil.

Dyrenørden

Ja nu dummer jeg mig måske lidt men det her må man ikke gå glip af akvanet.dk holder ophørsudsalg fra fredag den 8 august der vil være 15 % rabat og for hver uge der går yderligere 5 % rabat :) Har kigget lidt og de har lidt ilder ting man kan bruge blandt andet meget billige rør! Og så har de selvfølgelig en masse andet til andre dyr :) Så sid klar ved computeren den 8 ;)

Shamua

Inde på forsiden står der ophørs udsalg fra d. 8 april? :)

Vh. Marianne

Dyrenørden

Arg. Tanke torsk. ;) Nå men de har da stadig mega billige rør :)

Shamua

Ja det er faktisk ikke tosset :)

Vh. Marianne

KariN

Rema1000 har i denne uge tilbud på Suppehøne 1 stk. koster 20 kr.

De kan bruges til at lave ducksoup :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Stephanie

Maxi zoo Østerbro vil også have ophørsudsalg, ved dog desværre ikke hvornår det starter da det ikke stod i mailen