Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pandora søger nyt hjem

Startet af Anne, 22. September 2012, kl. 18:50

Sølvsten

Citat fra: KittAnderson Dato 25. September 2012, kl. 13:01
Haha. Jeg tænkte da også lige wtf?

Men det beklager jeg da :) hihi

Det skal du såmænd ikke beklage. Man ved jo aldrig i disse tider he he

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Barky

I er sq da også umulige! *LOL* (Især dig Christel!!!)

Oh ja... Jeg er blevet den heldige!! På torsdag tager Hyper og jeg op og siger hej til Pandora (og de andre naturligvis også. *G*)
Om jeg glæder mig!? Jeg kan knapt tænke på andet!


Vil I se noget tosset?
Her er hvad Anne blandt andet modtog i min ansøgning.
Udover at jeg har stalket hende (en lille bitte bitte smule) siden Pandora blev fundet.
































Lidt skør er man vel altid? Men jeg er helt skør med Pandora. Tydeligvis.


Bla bla bla.... Hilsen Julia

HSS

til lykke med den lille Pandora.... hun ser også rigtig fin ud.... smiler

Ferretale


Nanna

Hahahahhahah en perfekt ansøgning! :D

Jeg gad godt at se dine jobansøgninger en dag!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

KariN

#21
Tillykke med din nye pige smukke :D

Jeg glæder mig til at lære hende at kende :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Kæmpe tillykke min kære Lyyyyyy.....glæder mig til lidt variation i pandora snakken udover....jeg vil...jeg håber...jeg vil jeg vil..og utålmodig stampen <3

mette11

Utroligt at den "ansøgning" medførte en ilder og ikke en tur i spændetrøje til den nærmeste galeanstalt!  :P :P :P :P :P

Anne

#24
lige for god ordens skyld, så er Pandora altså ikke tilfaldet Julia, fordi hun har punket  mig eller fordi andre har gjort det, men simpelthen fordi hun var det bedste bud der meldte sig, og jeg er sikker på at Pandora vil blive elsket hos hende og aldrig vil mangle noget.

Det er altså et valg der er truffet for pandoras bedste og ikke fordi Julia er min veninde der har plaget helt vildt (selv om det har hun, og I andre har ikke hjulpet på det)

Sølvsten

Ja jeg er umulig. Det blev jeg for 4.5 år siden. Gælder mig til st se masser af flotte billeder af pandora og hyper.

Barky

TUSIND TAK!!! :D :D
Jeg er bare så glad at jeg er helt rundt på gulvet og glemmer ting jeg lige har lavet og alt muligt andet tåsset!



Citat fra: Anne Dato 25. September 2012, kl. 19:55
Julia er min veninde der har plaget helt vildt (selv om det har hun, og I andre har ikke hjulpet på det)


Arrj.. Jeg har da ikke været særligt irriterende.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng

Jeg glæder mig til at se billeder af Pandora og Hyper..
For elsker altid billeder fra Barky :-$.. De altid ret gode!

Og tillykke :D!

AlisVolatPropiis


Shamua


Vh. Marianne