Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vestibulær syndrom

Startet af ilderhjemmet, 11. Januar 2013, kl. 17:16

AlisVolatPropiis

ÅH NEJ!...ikke Quark! :( Håber og krydser alt jeg har for ham! <3 tanker til jer

CMS

Kære Gitte & Skipper,

Jeg tænker sådan på Jer og Quark i disse dage.. Så sent som sidste uge talte vi om Jeres skønne dreng.

En masse krydsede fingre,

Knus fra Christina
Mange hilsner Christina

ilderhjemmet

tusind tak Trine og Christina
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

ilderhjemmet

opdatering på Quark:
han har nu været på kur i 1 uge, medicin har hjulpet rigtigt godt, han går næsten ikke sidelæns og hovedet hænger heller ikke, han er ved at være gamle, frække, nysgerrig Quark igen  <3  han sover heller ikke så meget som før :dans:

Han er stadig på prednisolon- og penicilinkur nogle uger endnu og han labber stadig medicinen i sig :)

Vi takker for alle jeres krydsede fingre  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at høre Gitte.  :)
Beklager at jeg først læser din opdatering nu, men jeg har været væk fra nettet hele weekenden.
Quark har altid for mig, været en ilder der betyder noget helt specielt, så derfor betyder dette enormt meget for mig.
Ann Hillerslev.

ilderhjemmet

Ann: ved godt du har været udstiling  ;),

Selvom Quark har det super godt lige nu, er vi, i vores tanker, efter meget nøje overvejelse og diskutioner blevet enige om at Quark, når og hvis han får tilbagefald efter sep. af medicin siger farvel til denne verden, da vi ikke mener at det er værdig for lige netop ham at leve resten af sine dage med medicin, selv om han lapper det i sig og virker tilfreds, vi har i denne tid haft tid til at tænke over hvor lidt vi i virkeligheden registrerer om hvorvidt vores elskede dyr er syge, uden at vi ved det, håber at i forstår hvad vi mener. For Quark er virkelig vores hjerte- og smertensbarn, nogle af jer ved hvorfor og hvordan vi fik ham i tidernes morgen.

Håber ikke at det lyder for grusomt i jeres ører.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

FerretParadise

Jeg forstår og respekterer jeres beslutning.  ;)
Ann Hillerslev.

CMS

Det gør mig virkelig ondt Gitte og Skipper, men jeg forstår Jer.. Vi talte jo netop om det sidst, og I var begge helt klare omkring netop Quark og medicinering resten af hans dage. Han er en speciel og følsom fyr, og I ved, hvad der bedst for ham. Jeg krydser dog alt for, han ikke får tilbagefald.
Mange hilsner Christina

ilderhjemmet

Quark  :love: har nu idag afsluttet sin prednisolon, har langsomt udtrappet ham, han har umiddelbart ingen gener og tilsyneladende er han 100% frisk igen  :dans: så nu er "bare" om at krydse og håbe på det bedste og at sygdommen ikke vender tilbage
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Sølvsten

Åh det er godt at høre Gitte

CMS

Det er så dejligt at høre Gitte! Jeg krydser fingre for, alt kommer til at gå som smurt! :) <3
Mange hilsner Christina

Eliza

Rigtig dejligt at høre, positive opdateringer vil vi gerne have mange af ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Gud hvor er det bare dejligt at læse Gitte, det glæder mig virkelig meget.  :)
Quark er en helt speciel ilder, som har de bedste madforældre.  <3
Ann Hillerslev.