Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

aktivitets bold

Startet af tzari, 18. August 2009, kl. 23:03

tzari


Billed eksempel lånt herfra http://www.zooplus.co.uk/shop/rodents/toys_transport/ferret_toys/14544

Mine kan få flere timer til at gå med at lege med sådan en bold her fyld med diverse slags tørfoder deres eget incl  :fnis:

Hvis jeres ilder keder sig er det da et forsøg værd  8)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

AlisVolatPropiis

Vi har proletarudgaven, en ½liters flaske med hul  i....der er "bid" lidt flere gange, men da den er fyldt med alm foder, dog en anden udgave end deres sædvandlige..så er det jo fint nok...

lille_jill

Chucky orstår forstår det ikke. Han tager bare hele bolden i munden og gemmer den under sengen.

Bawa

har før overvejet at købe én.
tror jeg at jeg gør her en af dagene :D

Katrine

Jeg har også en, bamse elsker at rode rundt med den :)
Han lade så bare godbiderne ligger på gulvet, men så kommer loppen bare og støvsuger :)
Ildere: Loppen & Bamse

Namilla

Mine forstår det heller ikke... men jeg synes også de har svært ved at trille rundt med den der (har en som på billedet)...de der dimser der stikker ud, gør det lidt svært for dem at trille med den... Jeg har en mindre, uden dimser på, som de har nemmere ved at trille med, men det er stadig ikke noget hit...

Stubba

Citat fra: lille_jill Dato 19. August 2009, kl. 18:25
Chucky orstår forstår det ikke. Han tager bare hele bolden i munden og gemmer den under sengen.

haha, det gør rofus også .. Jeg ved ikke helt hvad det skal til for.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Pipvig

Det gør Ginger også...

Derimod er hun helt vild med tennisbolde... Et godt tip Maria gav mig... Man skal bare holde øje med at de ikke bliver tygget istykker.

EANCAI

min forstår det ikke helt han snuser bare til bolden, han kan ikke finde ud af at trille den :lol:

Idamusen

min kan sagtens.,. dog mest min dreng da han er mest til godbidder. desværre er den lige gået i stykker. havde en i hård plast bare med et enkelt hul... så vi må nok have en ny.

Julie Stuhr

Mine gider ikke, men vores hund ELSKER den. Han forstår bare ikke, at det er ham der får godbidderne til at komme ud, han bliver bare så glad: "Neeeej, der ligger en godbid! Og en til! Hvor kommer de fra?! :D"

Anne

Alle mine har elsket aktivitetsbolde. Jeg har altid en i buret om natten, så kan jeg tit høre de triller med den. Jeg putter noget andet foder i end det de får normalt, så det er godbidder, men sunde godbidder.'

Det er uden sammenligning det "legetøj" mine er gladest for.