Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nissehue opskrift

Startet af Black Diamond, 5. December 2009, kl. 17:45

Black Diamond

Jeg har fundet en billig og nem måde at lave en nisse hue til mine ildere på. Jeg syndes de er for svært og for dyre at få til Danmark så derfor lavede jeg min egen.

Udstyr du skal bruge..


Nissedukke, Saks, Nåle, Hvid tråd, Og noget elestik.

Køb en billig nissedukke eller julemad, med en hue der passer i ilderstørelse. Den jeg har her har koste 15 kr.


Klip trådene ad forsigtigt omkring nissens hoved og sørg for ikke at klippe ind i huen, så der kommer huller i stoffet.


Klip noget elestik af så det passer til at den sidder ordenligt fast, men den må endelig heller ikke stramme for meget så ilderen bliver kvalt, så prøv at måle det ud hvis du er i tvivl.


Syg elestikken på i hver ende på huen.


Og vupti har du en nissehue til din ilder til 15 kr.

Rigtigt glæde jule alle sammen. Største ønsker fra Black Diamond og mine dyr  :)



A_M_T >Team Unique Ferrets<

ahhh det var en god ide! hvor sødt!

Bawa

Ej hvor kært :P Rigtig fedt fundet på.
Og lækkert med en lille billedetråd til os der er lidt fatsvage :lol:

Shamua

Stakkels julemand :P

Hvor fedt.. :)... tak

Vh. Marianne

Black Diamond

Citat fra: Shamua88 Dato  5. December 2009, kl. 23:34
Stakkels julemand :P

Ja jeg var også flad af grin da jeg opdagede at grunden til at julemanden går med hue er at han er skaldet lol

Shamua

haaha :).... ja, nisserne selv mener jo de går nøgne rundt når de ikke har hue på.. ihvertfald dem i krummernes jul!...

Vh. Marianne