Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

god bold

Startet af Thomas klausen, 19. Februar 2010, kl. 09:22

Thomas klausen

en rigtig god bordtennis bold er sagen her da hun ikke kan bide om den, så den bliver skubbet rundt i forsøget på at samle den op og det kan godt stå på en time´s tid :)

Julie Stuhr

Det har vi også brugt til vores, bordtennisbolde holder bare ikke til menneskefødder ovenpå  :fnis:

lussingen

Vores piger har også haft stor fornøjelse af bordtennisbolde. Men det varer kun lige til drengene finder dem, så bliver de bidt i stykker. Så nu bruger vi kun bolde som drengene ikke kan splitte ad :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Thomas klausen

okay ja hun kan ikke gabe over den så den holder her og vis der ikke går hul på dem kan de rettes ud med kogende vand

Bawa

#4
Hvis pigerne får bolden hen i et hjørne, så kan de presse den op ad væggen og bide hul.
Det kan skære dem rigtig grimt i munden. Så man skal holde øje hvis dyrene skal lege med bordtennis bolde :)

Lena og Peter

Jeg ved også at man fylder en gas art ind i bolden, Men om den er skadelig ved jeg ikke

Namilla

Jeg sad faktisk lige og "how it's made" på discovery, og der sagde de, at det bare er almindelig luft, bare med et højere tryk, der er inde i bordtennisbolde... det er derfor de hopper så godt, fordi der er overtryk inden i dem.,..

Thomas klausen

okay det godt du siger hun har forsøgt men hun kan ikke selvom hun får den over i et hjørne

Amazing Ferret

De fleste af mine ildere bider hul i dem - men de er ligeså sjove at lege med  :fnis: