Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Perfekt skraldespand til grus

Startet af tzari, 27. Marts 2010, kl. 17:50

tzari

Jeg blev træt af at jeg havde en lukket pose med grus liggende oppe på tørretrumler. Før det havde jeg prøvet nogle få toilet spande men de blev åbnet og væltet på ingen tid.

Besluttede så at forsøge den her:
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_litter_litter_boxes/litter_locker/94964


Den er jo perfekt. Den har bestået en masse test:
- 3 ildertøser der "hjælper" med at rense bakkerne kan ikke vælge den eller rive posen i stykker men jeg kan i fred og ro rense bakker.
- Tops og Fire hjælper med bakke rensning. De prøver at vælge og prøver at hoppe op i, Det kan de ikke  :lol:
- Den har nu 2 dage stået ved siden af tøsernes bur uden at blive åbnet eller væltet  :o
- Mine tissebakke skeer kan ligge i beholderen på siden UDEN at blive revet op så nu ved jeg hvor de er  8)

De 150 kr er klart godt givet ud kan give min varmeste anbefaling  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Soelberg`s SUN ferret


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Har den kun kostet 150???
total genialt!

tzari

Jep og 45 kr for poserne. Hvorlænge sådan en pose virker ved jeg ikke men virker som om der er en del pose i den. Men når krystal gruset skal tømmes i bund bruger ejg jo bare en alm pose så den der er til de daglige rensninger så burde sådan en pose holde LÆNGE.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja den ser da ret smart ud..  blir måske lidt missundelig!
OT: dit billed er færdigt, må jeg poste billeder af det her?

tzari

Citat fra: A_M_T Dato 27. Marts 2010, kl. 18:21
ja den ser da ret smart ud..  blir måske lidt missundelig!
OT: dit billed er færdigt, må jeg poste billeder af det her?

ja bare slå dig løs.
Du kan jo se den live næste gang du kikker forbi :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 27. Marts 2010, kl. 18:22
Citat fra: A_M_T Dato 27. Marts 2010, kl. 18:21
ja den ser da ret smart ud..  blir måske lidt missundelig!
OT: dit billed er færdigt, må jeg poste billeder af det her?

ja bare slå dig løs.
Du kan jo se den live næste gang du kikker forbi :)
Ja det må jeg hellere. den ser godt nok smart ud!

Malene

Jeg har faktisk linket til den liggende i mine bogmærker, fordi jeg vil købe en. Så det er godt at høre en positiv tilbagemelding.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Sådan en tror jeg altså også jeg skal have..! det er bare smart

Bawa

Helt klart noget jeg skal have skrevet på min ønske-liste :ja:

mo-cheri

smart, men lugter den så ikke??

eller er det samme koncept som til bleer?? 

Malene

Den skulle ikke lugte, nej. Hvilket er en del af hele idéen med den :) Men tzari kan nok bedre berette om hvor lugtfri den rent faktisk er.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Rikke

Den er fantastisk den spand, og nej den lugter ikke det mindste, selv når man står og fylder i den kommer der ikke en fæl stank op :dans: Vi har dog købt vores i maxizoo til ca 200 mener jeg, men syns det er ok når den er så god. Man kan os få også få poserne i maxizoo, der koster de dog ca. 89, men det er jo meget rart at vide hvis man løber tør og står og mangler lige her og nu, eller bar ik vil bestille fra det store udland :P