Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjemmelavet toiletrulle-legetøj

Startet af Julie, 21. Januar 2009, kl. 20:54

Julie

Hvis dine dyr keder sig, kan du prøve at lave dette legetøj. Man putter guffer i en toiletrulle og folder enderne sammen. Dyrene er helt vilde med det, og kan få rigtig meget tid til at gå med at få pakket enderne ud og få fat i gufferne.
Det er en god og billig løsning hvis man (som de fleste mennesker) bruger toiletpapir.




Man kan også bare nøjes med at folde den ene af enderne, men der går ikke lang tid før totterne finder ud af bare at stikke snuden ind som her



BONUS!!!!
Andre dyr, som hunde, kan også ske at finde det sjovt. (miin egen hund ville ikke lade ilderne have rullen i fred, så han fik sin egen)


Amazing Ferret

Ej hvor smart -  det skal da prøves  :ja:

lille_jill

Det må jeg prøve.. Tvivler bare på, at Chucky vil fatte noget som helst.

Amazing Ferret


tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

mine gør ikke. de er mere interesseret i det indeni

Emmadyhr

Ej hvor smart..hæhæ håber mine gidder det...

Lund


lille_jill

Har lige kastet en ned til chucky..

lille_jill

Den var interessant i næsten et minut. Nu sover han igen

Malene

Jeg har også lige lavet en og den var populær lige indtil jeg holdte op med at putte godbidder i den :D
De skulle bare lige finde ud af at godbidderne ikke kom ud af den blå luft :fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

PetPile

Og hvis man vil være lidt mere smart, så prøv at folde den som et bolsje  :dans:



PetPile - Tilbehør til ildere :love:
www.petpile.dk | [email]mail@petpile.dk[/email]

www.facebook.com/petpile

PiaLyng

Min hund synes den var sjov at gnave i og kæmpede for at få den op :fnis:!!
Nu skal jeg bare lige prøve med ilderne :-D.. mon den kan bruges til rotter?

Pipvig

Det kan den... Også til hamstere...  ;)

PiaLyng

Så skal det liige afprøves, så har alle dyrene npget at give sig til :-D.