Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ildersikret sofa :p

Startet af Bawa, 29. April 2009, kl. 13:22

Bawa

var ikke helt sikker på hvor jeg skulle ligge det her emne,
men nu blev det altså her! ville bare lige give et godt råd til ildersikring af sofaer osv.
kan godt være der er andre der har fundet på det før mig, men tager chancen ;)

vi har "skudt" sådan noget tykt plastic op under sofaen, fordi emma kravlede op og gravede alt det der fyld ud :o







meget effektivt skal det lige siges :D
så nu går de igen frit rundt hele dagen ..

tzari

Ej hvor er det smart mange tak for tippet er HELT sikker på nogle herinde kan få meget nytte af det  ;) :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hmm ja men hvis man har en ilder der VIL op i sofaen så skal de nok grave huld i plastikken...
Har nemlig prøvet det samme.... hehe... Jeg har taget noget kraftigt stof i stedet...

Amazing Ferret

Jeg ville nok også hellere have brugt noget tykt stof i stedet for, for ildere kan godt kradse hul i plastik....men ellers en god idé :)

Namilla

Bævernylon...det kan de med garanti ikke kradse hul i....

Bawa

det er dobbelt lag :) sådan noget monster tykt noget.
ingen af mine kan lave hul i det .. og de har ellers gjort nogle forsøg ;)

Soelberg`s SUN ferret


Bawa


det er sådan noget her plastic vi har brugt :)
så kan i selv se hvor tykt det er .. det kan de altså ikke komme igennem hehe.


NemoToft

Smiler. Vi har taget benene af vores sofa. De havde en dum højde. 2 tynde ildere kunne klemme sig under og den tykke måtte stå udenfor. Det faldt ikke i god jord. Så der blev kradset noget i gulvtæppet.....